Olen vihdoin raskaana
Halusin tulla kertomaan kun en muille voi! Olen pitkien hedelmöityshoitojen jälkeen raskaana. Ihanaa. Kertokaa vinkkejä raskauteen ja vauva-arkeen? Mitä olisit halunnu tietää?
Kommentit (13)
Jennia kirjoitti:
Menit sitten hoitoihin kun et luomusti tullut raskaaksi ja kuvittelet silti olevasi kunnollinen äidiksi. Voi luoja.
No niinpä menin. Ja kalliilla rahalla hoidot maksoin :) takuulla olen parempi äiti kuin sinä. Sinun lapset ovat varmasti yhtä ilkeitä kun olet itse.
Paljon onnea! Äläkä välitä tuosta yhdestä provoilijasta, hän on päästään pipi.
Jennia kirjoitti:
Mä en provoa toisin kuin nuo onnittelijat
Mene jo muualle sekoilemaan.
Onnea.
Pidä huoli itsestäsi äläkä rasita fyysisesti liiaksi, koska nämä hellesäät jo sinällään ovat rasitus elimistölle.
Nosta jalat hetkeksi seinälle joka ilta, niin ehkäiset suonikohjujen syntymistä. Liiku sen mukaan, kuin sinua on lääkärissä / neuvolassa opastettu.
Rentoudu, rentoudu. Lue kaikkea mikä ikinä kiinnostaa. (Itse ahmin kaikkea lapsipsykologiasta ravintotieteeseen - dekkareita ja rakkausromaaneja unohtamatta). Tein jokusen vauvanvaatteen ja vaunupeiton. Ostelin pieniä paitoja ym. vauvaa varten.
Oli ihanaa aikaa - vaikka olinkin alkukuukaudet huonovointinen, se meni ohi - nauti siis joka hetkestä :)
Pidä huolta parisuhteestasi. Älä huku vauva-kuplaan.
Miten niin et voi kertoa muille? Kyllähän tuo tulee ennemmin tai myöhemmin ilmi läheisille
Onnea! Itse olen iloinen että olen siinä iässä etten voi enää pamahtaa paksuksi.
Onnea odotukseen! Kerro muutamalle läheiselle nyt kuitenkin ja iloitse heidän kanssaan.
Onnittelut. Nauti!