Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiuni

Dreamer
01.07.2021 |

Näin unta ystäväni vaimosta, unessa sanoin hänelle että haluan nuolla hänet jokapaikasta. Nuoltuani (myös b osaston) hän ratsasti minulla.
Herätessäni oli kyrpäni kova kuin kivi, olin myös todella hämmentynyt.
Onko teillä ollut unia kaverin puolisosta? Toivon naisten erityiesti kertovan näistä unista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin näen seksiunia tutuista, mutta sitäkin useammin tuntemattomista jotka ottaa suihin multa ihan yllättävästi. Kivoja unia kuitenkin.

Vierailija
2/9 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti noita tullut nähtyä. Aina kun mennyt liki viikko edellisestä nainnista alkaa esiintymään aamuyöstä unissa. Erinäisi tuttuja, työkavereita ja sukulaisia näkynyt unissa. Aamuseisokkikin on silloin pelkkää betonia ja kivistävän kova. Kovempia ja isompi kuin puolikkaalla pillerillä illalla saatu.  Parhaat mitatkin ottanut kallusta aamuseisokissa. Pitää vain olla nopea, koska jo pelkkä mittaamisen ajatteleminen laskee seisokkia vahdilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiuneni ovat kuin todellisuuden jatkumo minulle. Jos päivällä näen esimerkiksi kesämekon heilahtavan tuulessa ja pikkarit vilahtaa pyöreän pyllyn päällä, ajattelen usein, että olisipa kiva painautua tuova vasten ja sisään. Yöllä saattaa sama vilahdus toistua, mutta tilanne johtaakin seksiin. Tällaiset seksiunet ovat todennäköisempiä silloin kun nukkumaan mennessä vielä kelaan aivoihin tallentuneen filminpätkän siitä vilahtaneesta pyllystä.

Vierailija
4/9 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä sen että uni ei lopulta ollut niin mukava, koska tunsin niin voimaksta syyllisyyttä. En koskaan ennen tätä ole nähnyt unta kaverin vaimosta. Enkä ole nähnyt häntä ainakaan kuukateen. Toki on hän kaunis nainen.

Vierailija
5/9 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että vaimoni varasi meille matkan. Aamulla tajusin sen olevan totta.

Haluan olla kotona, matkustakoon hän.

Ei seiso enää koskaan.

Vierailija
6/9 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että olin jonkinlaisilla seksimessuilla. Lavalla oli esitys missä pantiin. Kun mies alkoi tulla hän otti ulos ja näytti yleisölle orgasminsa. Sitten oli minun vuoroni menne lavalle naimaan sitä naista. Aluksi oli vaikea saada sisään, mutta sitte työnnyin naisen sisään ja aloin naimaan. Tunsin kuinka hyvältä nainen tuntui kaluni ympärillä. Se oli niin aidon tuntuinen uni ja nainen tuntui todella hyvältä. Heräsi siihen kun tein nainti liikeitä ja muna oli kivikova. En päässyt loppuun unessani.

Vierailija
7/9 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä seksiunissani on välillä homoeroottinen teema, vaikken mitään vetoa miehiin hereillä tunnekkaan. Joskus on normaaleja seksiunia, joskus pannaan vaimon kanssa, joskus vieraiden (ja näissä unissa pyörii sitten usein epämääräistä syyllisyydentuntoa...). Ja tietenkin seisokki herätessä kova, joskus harvoin olen lauennut nukkuessa.

Vierailija
8/9 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta että olin jonkinlaisilla seksimessuilla. Lavalla oli esitys missä pantiin. Kun mies alkoi tulla hän otti ulos ja näytti yleisölle orgasminsa. Sitten oli minun vuoroni menne lavalle naimaan sitä naista. Aluksi oli vaikea saada sisään, mutta sitte työnnyin naisen sisään ja aloin naimaan. Tunsin kuinka hyvältä nainen tuntui kaluni ympärillä. Se oli niin aidon tuntuinen uni ja nainen tuntui todella hyvältä. Heräsi siihen kun tein nainti liikeitä ja muna oli kivikova. En päässyt loppuun unessani.

Tuo on ärsyttävää. Seksiunet nähdään niin kevyessä univaiheessa, että niistä herää miltei aina.

Jos saa joltain muulta kuin omalta puoliskolta, tuntee helposti syyllisyyttä ja herättyä se ärsyttää.

Vierailija
9/9 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ärsyttävää. Seksiunet nähdään niin kevyessä univaiheessa, että niistä herää miltei aina.

Jos saa joltain muulta kuin omalta puoliskolta, tuntee helposti syyllisyyttä ja herättyä se ärsyttää.

Tuo uni oli niin todentuntuinen. Tunsin ja tuntuin niin hyvältä unessa kuin työnnyin naisen sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi