Mieheni kertoo kaikki asiansa ystävälleen, ja ystävä kertoo ne vaimolleen. Kenelle meistä mieheni pitäisi nyt olla vihainen?? :D :D
Olen huomannut että miehen ystävä kertoo eteenpäin juttuja joita vaikkapa heidän reissuillaan on tapahtunut. Olen kuullut paljon juttuja joita minulle on kertonut mieheni ystävä, eikä mieheni. Tämä ystävä kertoo myös vaimolleen kaiken.
Kysäisin mieheltäni mitä mieltä hän on siitä asiasta että hänelle, ja minulle melko tuntematon ystävän vaimo tietää miehestäni enemmän asioita kuin minä. Siis sellaisia asioita joita mieheni ei minulle halua kertoa, niin ystävän vaimopa ne tietää.
Mies meni kummallisen näköiseksi, ja selvästi vähän suutahti. Hänet tuntien eleet oli sellaiset että hänellä alkoi raksuttamaan toden teolla, ja alkoi miettimään mitä kaikkea onkaan mahtanut kertoilla.
Muutama vuosi sitten oli sellaista käytöstä että mies meidän riideltyämme soitti ystävälleen ja valitti tälle riidastamme. Kun sain hänet tästä kiinni, niin sanoin että suhde loppuu ellei juoruilu lopu, ja mies ymmärsi ihan täysin että voi kertoa kyllä kaverille että on ollut riitaa, mutta vasta sitten kun riita on meidän kesken sovittu. Ja että minusta ei puhuta eteenpäin mitän muuta kuin triviaaleja asioita.
Kommentit (10)
Lörpöt ei tajua, että ne jutut leviää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lörpön miehen pitäisi olla kenellekään vihainen? Miksi ihmeessä kaverin vaimolle?
Meillä riidat käsitellään pariskunnan kesken, ei ystävien tai suvun kesken.
No itselleen mielestäni lähinnä, mutta selvästi nyt suutahti minulle, kun ei ollut itse ymmärtänyt asiaa ;)
Vietinviejät jne :D
Miehen kannattais opetella pitämään suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lörpön miehen pitäisi olla kenellekään vihainen? Miksi ihmeessä kaverin vaimolle?
Meillä riidat käsitellään pariskunnan kesken, ei ystävien tai suvun kesken.No itselleen mielestäni lähinnä, mutta selvästi nyt suutahti minulle, kun ei ollut itse ymmärtänyt asiaa ;)
Vietinviejät jne :D
APUA! Siis vieStinviejät :D
ap
En ole ikinä ymmärtänyt miksi yksityisasioita pitää levitellä yheään kelleen!?!? Eikä ihminen pysty yhtään olemaan itsensä kanssa ja ratkaisemaan asioita yksin tai kohteen kanssa, vaan aina pitää saada jotain tutuntuttujen mielipiteitä.
Jokaisella PITÄISI olla yksi luotettava ystävä (joku muu, kuin puoliso) jolle pitäisi pystyä puhumaan ihan mistä tahansa henk.koht asioista ilman, että nalkuttava puoliso valittaa, koska on hyvä saada puolueeton kanta asioihin.
Joskus on käynyt niin, että ystäväni on kertonut minulle miten tyhmältä minun kantani johonkin riitaan on ollut vaikka puolisoni yritti sitä ihan samaa tolkuttaa. Siihen piti vain saada ulkopuolinen mielipide joka herätti järkiin.
Sen ystävän pitäisi vain olla luotettava, että ei kerro niitä asioita eteenpäin.
En usko, että tavalliset miehet soittelevat ystävälleen, jos on riita menossa naisen kanssa. Muutenkaan en oikein usko tuohon juttuun. Ei miehet tuollaisia lörppöjä ole, että kertovat kaikki asiansa ystävilleen. Naiset ovat tuollaisia pikemminkin, ei miehet. Voihan se olla että miesystäväsi on joku oletettu tai h*mo. Oletko itse mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella PITÄISI olla yksi luotettava ystävä (joku muu, kuin puoliso) jolle pitäisi pystyä puhumaan ihan mistä tahansa henk.koht asioista ilman, että nalkuttava puoliso valittaa, koska on hyvä saada puolueeton kanta asioihin.
Joskus on käynyt niin, että ystäväni on kertonut minulle miten tyhmältä minun kantani johonkin riitaan on ollut vaikka puolisoni yritti sitä ihan samaa tolkuttaa. Siihen piti vain saada ulkopuolinen mielipide joka herätti järkiin.
Sen ystävän pitäisi vain olla luotettava, että ei kerro niitä asioita eteenpäin.
Onpas sinulla kummallinen parisuhde. Meillä arvostetaan toinen toisiamme, eikä pidetä kumppania nalkuttajana, jonka mielipiteiden yli menee kaverit. Kaveri voi myös olla puolueellinen, ja useinhan näin juuri onkin. Kaverilla on oma agenda, parisuhde sen sijaan tulisi olla ykkönen, ja siinä ilmentyvät mieleipideristiriidat pitää pystyä käsittelemään suhteen sisällä eikä levitellä ympäriinsä.
Kaverillehan tuossa pitäisi olla vihainen jos jollekin. Mikä ystävä se semmoinen on joka kertoo eteenpäin asiat??
Meillä riidat käsitellään pariskunnan kesken, ei ystävien tai suvun kesken.