Hävettääkö muita rumia naisia ihastuminen?
Itse olen keski-ikäinen ja on tosi nolo tunne, kun ihastun. En osaa peittää ihastumista kovinkaan hyvin ja hävettää, että kehtaan ihastua, vaikka ulkonäössä on paljon vikoja. Jos ihastun, mies on huomattavasti minua parempi ulkonäöltään.
Kommentit (9)
Ei tarvitse hävetä, ja sitä paitsi, joskus voi käydä hyvä tsägä, ns helmiä sioille.
Myös komea mies voi olla puutteessa.
Ei, päin vastoin nolottaa antaa pakit kaikille nuorille komeille miehille, jotka ovat ihastuneet minuun. Tykkäävät raasut pulleroisista ja pullantuoksuisista, lempeän pehmeistä äitihahmoista.
Kyllä. Ihastuin ensi simäyksellä naapuriini, ja vuodet vain todistivat minulle sen, että ihastumiseen oli syytä. Vietimme keskenämme pitkiä iltoja yhteisen harrastuksemme parissa ja minä kai sitten rakastuinkin. Ensimmäistä kertaa elämässäni, viisikymppisenä. Häntä ei kuitenkaan kiinnostanut.
En ottanut asiaa puheeksi parin kolmen vihjauksen jälkeen. En osaa sanoa, oliko ulkonäköni pääsyy siihen, ettei häntä kiinnostanut, mutta hyvin mahdollista se on. Aika paljonkin hävettää se, että näillä eväillä luulin itsestäni liikoja. Niin kiva mies, vaikkei mikään komistus olekaan, löytää aivan varmasti nättejä naisia seurakseen, jos niin haluaa.
Ei hävetä, mutta turhauttaa, kun itsellä ei kuitenkaan ole mitään mahkuja. Sama tilanne jo viimeiset 25 vuotta.
Täällä ois yks. Komea mutta sosiaalisesti uskomattoman kömpelö
Kyllä hävettää ihastuminen. Hävettää myös se, että erehdyin suhteeseen miehen kanssa vaikka olin jo tottunut ajatukseen, että en ikinä tule seurustelemaan tai harrastamaan seksiä.
Erehdyin luulemaan, että kelpaisin miehelle kun hän se teki aloitteenkin ja oli muutenkin niin kiltti minulle. No, enpä sitten kelvannutkaan, mies jätti minut ghostaamalla. En oikeastaan edes haluaisi kuulla syytä, koska arvaan sen muutenkin, olin miehelle liian ruma ja ennen kaikkea liian vanha (mies oli samanikäinen). Hävettää, ja myös pelottaa, että mitä mies on ehkä kertonut minusta kavereilleen, onko kuvaillut intiimejä asioita. En tosin miehen muun käytöksen perusteella voisi uskoa, että hän tekisi niin törkeästi, mutta toisaalta en kyllä olisi uskonut sitäkään, että hänen tapansa päättää suhde olisi ghostaaminen. Tuntuu, että en voisi enää elää jos saisin tietää että mies on rääpinyt intiimejä asioitani jonkun kaverinsa kanssa.
Joo, ihantuin todella komeaan mieheen. Tiedän ettei hän ikinä tälläistä mätisäkkiä ikinä ottaisi :(