Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen eri mieltä

Vierailija
01.07.2021 |

Poistetaanko avaukseni?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nuoret naiset saavat tutustua epäonnistuneen kotouttamisen ja monikulttuurisuuden haasteisiin.

Olen ollut jo kauan miespuolisenaKIN äänestäjänä huolissani retuperällään olevasta maah… valtioonastujien kotouttamisesta ja kulttuurien yhteensovittamisesta. Kulttuurien kohtaamisen rajapinnalla haasteita muodostavat mm.

• uskontojen eroavaisuudet – suomalainen yksilökeskeinen usko, tulijoiden valloittajausko

• ro tu käsitys – osalla tulijoista syntyperäinen suomalaisia ylempi arvo itseltään jumaluudelta. Aiheuttaa mm. sen, että tänne tullessaan heillä on oikeus varastaa ilman että se olisi sen kummemmin rikos oikeudentajussa. Kirpputorit ovat osa tämän kokeneet, kun tavaraa häviää päivittäin

• Nuoret voimain tunnossa olevat miehet eivät päädy hyödylliseen toimeen, yhteiskunnan tai edes itsensä vuoksi. Pikkurikollisuus yleistyy. Poliisin kädet ovat sidotut talousrikoksien selvittelyyn ja viikoittain vaihtuvien Elokapinoiden sun muiden järjestöjen toilailuihin.

Äänestäjien huoleen ko. asiasta on naureskeltu Säätytalolla jo monen istuvan hallituksen ajan. Joko asiaa ei oteta vakavasti tai huolissaan olijatkin mukautuvat valtavirtaan.

Itse en aio tehdä asian eteen yhtään mitään, en enää. Asun onneksi vähän syrjemmässä. Katson kun yhteiskuntarauha luisuu kriisiä kohti.

Vierailija
2/2 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pahoittaa mielensä tänään? Tällä tunnilla? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi