Eevi Teittinen valehteli raskaushalustaan
Aiemoi uutinen ennen raskausuutista
https://www.metropoli.net/julkkikset/fitnesspaivakirja-eevi-teittisen-j…
Verratkaa tähän
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/81a5ee6c-bcc6-48f3-85ef-05a2cf…
Kommentit (29)
Mä en usko mitään mitä nämä sometähtöset päästää suustaan. Elävät julkisuudesta, joten markan vuoksi on laulettava hyviä lauluja.
Ihmisen mielihän ei voi muuttua, saati kahden ihmisen. Millä tapaa nämä somejulkkiksen vauvahommat meille edes kuuluu?
Ei ole Eevi mikään nätti mutta toivottavasti isä paikkaa hieman tilannetta. Pääasia että lapsi on terve.
Luojan kiitos, että kukaan ei pääse mun pääni sisään kuuntelemaan, kun olen joka toinen päivä ostamassa uutta autoa ja joka toinen päivä en.
Ruma pari, niin sisältä kuin päältäkin.
No voi kauhistus. Tosiaan mieli voi muuttua ja varsinkin naisella.
Eikö tuo Eevi eronnut aikoinaan Uniikistakin sen takia, että toinen halusi lapsia ja toinen ei? Tämänhetkistä tilannetta tarkasteltuna voisi päätellä, että Eevi oli heistä se, joka halusi lapsia.
En luota Eeviin, huomionhakuinen avautumisissaan ja unohtanut aiemmat touhunsa. Ja Teemun viikset aika hipsterit
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos, että kukaan ei pääse mun pääni sisään kuuntelemaan, kun olen joka toinen päivä ostamassa uutta autoa ja joka toinen päivä en.
Sama😆
Olisi vain alun perin jättänyt suoltamasta väitteitä siitä ettei halua lapsia ja mies suostuttelee kun samanaikaisesti Eevi tuskaillut asiaa lääkärien kera ja mies torpannut lapsihaaveen yritykset
Turha julkkis, varmaan raskauttaan päivittelee kohta sinne fitnesspäiväkirja-ohjelmaankin
En tunne, lieneekö jonkinlainen somelortto?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Eevi eronnut aikoinaan Uniikistakin sen takia, että toinen halusi lapsia ja toinen ei? Tämänhetkistä tilannetta tarkasteltuna voisi päätellä, että Eevi oli heistä se, joka halusi lapsia.
Tuskin halusi puolitoistametrisen miehen geenejä lapselleen. Hän on itsekin aika lyhyt, joten paras valita reilusti pidempi mies.
Vierailija kirjoitti:
No voi kauhistus. Tosiaan mieli voi muuttua ja varsinkin naisella.
Kyse ei mielen muuttumisesta vaan siitä että suoraan valehtelee
Lasta odottavien lapsettomuusongelmapuheet muotia somessa
Eli heti kun Teemu antanut luvan yrittää on Eevi raskautunut. Ei siis mitään todellista lapsettomuusongelmaa ole ollut biologisesti
Fitnesspäiväkirjoissa TV5 sanoo nimenomaan 2020 ,että hän ei haluaisi lasta. Teemu kyllä.
Urhg. Ihan sama kumpi niistä lapsia halunnut, mutta ongelmia tulee varmasti. Molemmat niin itseriittoisia ja kiireisiä ja vauva tulee varmasti sotkemaan paljon. Teemua en voi sietää yhtään, kun katsoo fitnesstähtösiä (?) ja jos Eevi halaa Teemua ja siinä on peili - Teemu tuijottaa vain itseään. Huomaa että on hyvin itserakas :D
Halusi asian näyttävän itselleen paremmalta -->valhe
Aiempi uutinen*
Eevi ollut raskautta vastaan ja Teemu koittanut suostutella ja saada haluamaan vauvaa
Viimeisin uutinen:
Tilanne ollut päinvastoin