Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisiko sanoa naapurille, että en halua kuulla heilta yöllä mitään ääntä?

Vierailija
30.06.2014 |

Puolenyön jälkeen ei hiiskaustakaan saisi kuulua seinän läpi. Mutta kuuluu television äänet. Riipii.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata sanoa. Kuulostaa vittumaisen ylimieliseltä, niin kuin muka olisit asemassa, jossa voit antaa komentoja heille. Minä en halua lukea viestejäsi tällä palstalla enää koskaan.

Vierailija
2/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan kehtaa. Ei se niin mene, että naapurien täytyy olla hipihiljaa omassa kodissaan, ettet sinä häiriinny. Se on sinun henk.koht. ongelmasi jos sallittu melutaso häiritsee. Laita yöksi korvatulpat tai muuta muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa noin.

Vierailija
4/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä sanoa, mutta ymmärrät varmaan, ettei kaikki asiat mene sen mukaan, mitä sinä haluat.

Vierailija
5/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alan sitten itsekin metelöimään, esim jos herään aamulla viideltä. ap

Vierailija
6/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä klo 22 jälkeen toistuvasti kantautuvista häiritsevistä äänistä voi hyvin sanoa oli ne kuinka elämisen ääniä. Jokaisella on oikeus kotirauhaan edes yöaikana.

Vierailija
7/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on sellaiset paperiseinät, että naapureista kuuluu väkisinkin ääniä.

Se ei minua kyllä häiritse, ja olen tietoinen että varmasti siis myös meiltä kuuluu, vaikka turhaan ei mölyäisikään.

Pitää muuttaa yksin jonnekin korpeen jos muiden ihmisten olemassaolo häiritsee.

Vierailija
8/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitäkin seiniä on sanottu ohuiksi mutta pitää jopa huutaa ennen kuin kuuluu läpi, siksi luulen että se televisio kuuluisi pienemmälläkin ja ilman sitä bassonjutkettä. Toki ei niin ärsyttävää, kuin erään naapurin huuto kiroilu raivarit pari kertaa yössä vauvalle. ap

Vierailija
9/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon aina ihmetellyt, että miksi sellaiset ihmiset, joita normaalitkin äänet häiritsee, ei muuta pois tai hanki lääkitystä.

Entisessä talossa oli naapuri, joka valitti kaikille ja ihan kaikesta. Siis oikeasti, kaikesta. Meille valitti vauvan itkusta illalla, oli valittanut jollekin askeleista, jollekin siitä kun lapset ei tarpeeksi hiljaa kulje käytävässä, jollekin vessan vetämisestä aamulla liian aikaisin, taisipa joltain löytyä liian kovaääninen imurikin jne.

Vierailija
10/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:00"]

Minä oon aina ihmetellyt, että miksi sellaiset ihmiset, joita normaalitkin äänet häiritsee, ei muuta pois tai hanki lääkitystä.

Entisessä talossa oli naapuri, joka valitti kaikille ja ihan kaikesta. Siis oikeasti, kaikesta. Meille valitti vauvan itkusta illalla, oli valittanut jollekin askeleista, jollekin siitä kun lapset ei tarpeeksi hiljaa kulje käytävässä, jollekin vessan vetämisestä aamulla liian aikaisin, taisipa joltain löytyä liian kovaääninen imurikin jne.

[/quote]

Hankkikaa te lääkitys, jotka ette osaa edes yöllä olla rauhassa ja hiljaa, jopa järjestyssäännöissä mainitaan se:hiljaisuus. On joillekin mahdoton asia käsittää, hiljaisuus YÖLLÄ. ap

Vierailija
11/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:54"]

Meillä ainakin on sellaiset paperiseinät, että naapureista kuuluu väkisinkin ääniä.

Se ei minua kyllä häiritse, ja olen tietoinen että varmasti siis myös meiltä kuuluu, vaikka turhaan ei mölyäisikään.

Pitää muuttaa yksin jonnekin korpeen jos muiden ihmisten olemassaolo häiritsee.

[/quote]

Minäpä muutan yksin korpeen... jaa mutta vittu eihän minulla ole taloa siellä eikä varaa ostaa, vittu. ap

Vierailija
12/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikein rahasta tiukkaa, ap, niin sosiaalitoimi voi sinulle antaa maksusitoumuksen lääkkeisiin. Joku hoitoa vaativa sairaushan sulla taitaa olla.

Ärsyttää kun aina on joku valituksilla terrorisoiva, kun voisi vain oppia elämään ihmisten keskellä.

Ymmärrän jos 24/7 bileet jotakin häiritsee, mutta jos pienet elämisen äänet, niin huhhuh!

Ap vaikuttaa juuri tällaiselta elämäntapa-nipottajalta jota kukaan ei halua naapurikseen.

Vierailija
13/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hiljaisuutta yöllä. häiritsevää meteliä pitää välttää, mutta normaalit elämisen äänet (mm.tv, puhe) kuuluu myös yöaikaan. teltta metsään, ei maksa paljon eikä oo häiritseviä naapureita!

Vierailija
14/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ettei, kai sitä voisi ystävällisesti käydä juttelemassa asiasta .... että kun täällä on niin paperiseinät niin voisiko tvtä pitää vähän hiljaisemmalla. ei joku tajua että mikä taso kuuluu läpi ja mikä ei jos kukaan ei koskaan kerro asiasta 

Vierailija
15/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen iltavirkku, tällä hetkellä normaali vuorokausirytmi on nukkumaan kolmen-neljän aikaan. Teen kaikenlaisia hiljaisiksi olettamiani kotitöitä yöllä, en nyt imuroi tai pyykkejä linkoa, mutta esim. vettä saatan laskea jonkun verran keittiössä (ainoa naapuri keittiölle on yläpuolella, asun alimmassa kerroksessa ja keittiön takana on hissi). Olisin kyllä tosi hyvilläni, jos joku naapuri suoraan mutta asiallisesti kertoisi jos olen häiriöksi. Kyllä mä haluan tietää, jos jonkun yöunet menee takiani.

Kyllä minusta mihin tahansa vuorokaudenaikaan telkkari on liian kovalla, jos naapurikin kuulee mitä ohjelmaa sieltä katsotaan. Kannattaa ehkä hankkia kuulolaite, jos ei vähemmällä kuule ennenkuin alkaa vaatimaan lääkitystä naapureille.

Vierailija
16/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:00"]Minä oon aina ihmetellyt, että miksi sellaiset ihmiset, joita normaalitkin äänet häiritsee, ei muuta pois tai hanki lääkitystä.

[/quote]aika tyhmää tuollanen, tais olla joku mummeli joka valittaa joka asiasta. Ethän itse voi sille mitään, että vauvasi rupee itkemään, ja jokainen ihminen kyllä saa vetää vessan!

Vierailija
17/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan vauvaa huudattaisi, jos saisi sen jotenkin hiljaiseksi. En usko, että oman lapsen itku on niin ihanaa, että sitä huvikseen kuuntelee, etenkään öisin.

mutta kyllä mua vituttaa yläkerran kakarat kun pitää kävellä illallakin kantapäitä lattiaan hakaten. Tärinä tuntuu mun sängyn jousissa asti.

Vierailija
18/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja rappukäytävässä ei tartte kakrujen juosta kaiteet täristen, rappuja tömistäen ja kiljuen. Ei edes päivällä. Opettakaa äpäränne käyttäytymään ja kulkemaan hiljaa rapussa!

Vierailija
19/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai liika on liikaa kaikissa äänissä. Siis jos tvtä katsotaan täysillä kotiteatterin kautta, tapellaan kaikki yöt niin että ikkunat helisee yms niin eihän se kiva ole naapureille.

Jostain syystä osa ihmisistä ei vain hahmota tuollaisen metelöinnin ja esim sen vauvan itkun eroa.

Meillä lapsi ei vauvanakaan kauheammin itkenyt, varmasti yhden käden sormilla laskettavissa kerrat kun itki yli 5min yhteen menoon, ja silti piti valittaa?

Kyllä siinä minusta on vika jo valittajan päässä. "Se on toistuvaa meteliä hiljaisuuden aikana, jolloin MINÄ yritän nukkua ja se kuuluu MINUN asuntoon"

Joku tuossa sanoi että varmaan joku mummeli ollut, niin itseasiassa se oli sellainen 40-50v nainen.

Vierailija
20/20 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit sanoa jos tv on oikeasti liian lujalla vielä tuohon aikaan. Jos haluat nukkua jo tuohon aikaan, miksi kuuntelet naapuri asunnon tv:n ääniä olohuoneessa? Vai kuuluuko ne makkarista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi