Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tunne minut" tv-sarja.

Vierailija
30.06.2014 |

Oletettko katsoneet Yleltä?

Kamalan ahdistavia koteja ja perheitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mietin samaa

Vierailija
2/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myn mielestä. :) Varsinkin sen yhen pojan perhe vaikutti tosi kivalta.. asuivat jossain syrjemmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihan puistatti ne kahvihetket ja se maalla asuminen... Niin elämänilotonta!

Vierailija
4/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa? Lääkitys kunnossa ap:llä?

Vierailija
5/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:12"]Ahdistavaa? Lääkitys kunnossa ap:llä?

[/quote] Äsh, no ei ehkä ahdistavaa , mutta niin erilaista elämää.. Meillä lapsuudessa oli vilskettä, menoa, käytiin eri paikoissa ja keskusteltiin ruokapöydässä mielenkiintoisista asioista. " teitkö läksyt" " kyllä", tälläin vuoropuhelu kuulostaa niin kummalta!

Tai viime jakson lopussa, kun poika meni mummolleen, herranjesta. Eihäm he ede puhuneet, mummo kiikkui tuolissaa vain.

Tälläinen elämä on niin erilaista mihin olen tottunut! Siksi olen koukuttunutsarjaan, ja odotan jo torstaita. Ap

Vierailija
6/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:12"]Ahdistavaa? Lääkitys kunnossa ap:llä?

[/quote] Äsh, no ei ehkä ahdistavaa , mutta niin erilaista elämää.. Meillä lapsuudessa oli vilskettä, menoa, käytiin eri paikoissa ja keskusteltiin ruokapöydässä mielenkiintoisista asioista. " teitkö läksyt" " kyllä", tälläin vuoropuhelu kuulostaa niin kummalta!

Tai viime jakson lopussa, kun poika meni mummolleen, herranjesta. Eihäm he ede puhuneet, mummo kiikkui tuolissaa vain.

Tälläinen elämä on niin erilaista mihin olen tottunut! Siksi olen koukuttunutsarjaan, ja odotan jo torstaita. Ap

[/quote]

Esim. Pohjanmaalla ei tarvitse puhua jatkuvasti. Vaikka se onkin outoa, oma karjalainen perintöni suorastaan vaatii "haastelemaan" muiden kanssa.

t. 3

Vierailija
7/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks tää onki mahtava sarja, kun pääsee tirkistämään muiden elämiin!

Kasvoin Helsingissä koko lapsuuden ja nuoruuden, kävimme paljon ulkomaan matkoilla ja stadissa hengaaminen oli se juttu.

Ajatus paikasta jossa on kyläkoulu, äiti joka ei meikkaa ja käytä korkoa, hui!

Vierailija
8/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:12"]Ahdistavaa? Lääkitys kunnossa ap:llä?

[/quote]

Ei ole tullut mieleen, että kuvaaminen jännittää eivätkä siksi osaa luontevasti olla ja keskustella? Lisäksi koko elämää ei näytetä tuossa sarjassa, ts. he voivat kyllä kyläillä ja tehdä asioita mutta ne ei ole tv-ruutuun päätyneet.

Ruotsissa kun on kuvattu tosi-tv:tä joka käsittelee perheitä joissa on paljon lapsia, niin siinä tehdään koko ajan kaikkea ja käydään ties missä. Haastatteluissa parikin perheenäiti on sanonut, että osa tekemisistä, vierailut kohteeseen x ja matka kohteeseen y koko perheen voimin tehtiin ihan vain sen takia, että olisi matskua tv:seen. Että he ei todellakaan tee niin paljon itse tee koko perheellä eikä matkustele sellaisen lapsilauman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme