Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: yhdellä kädellä voi...

23.08.2006 |

Eli reilun kolmen viikon kokemuksella jo huomaan oppineeni tekemään monia juttuja yhdellä kädellä vauvan ollessa toisen käden varassa. Kertokaapa " taidoistanne" tällä saralla. Täällä kun lähinnä vertaillaan vauojen etevyyttä niin päästetään kerrankin äidit ketomaan itsestään :)

Minä olen toistaiseksi yltänyt seuraaviin suorituksiin:

-syöminen

-housujen pukeminen itselle

-ruuan laittaminen

-niistäminen (oli ehkä hankalinta)

-tietokoneella kirjoittelu

-lääkepullon korkin avaminen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...leipoa joulutorttuja! Siis ihan alusta loppuun. Sakaroiden taittelu vaati hieman enemmän näppäryyttä, mutta onnistui.. =)

Vierailija
2/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää ja tyhjätä tiskikonetta, kastella kukkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun huippusuoritus oli kun kerran imetin toisesta rinnasta, lypsin toisesta ja vielä yhdellä kädellä kirjoitin tekstiviestiä samaan aikaan. :)

Vierailija
4/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessassa.. Olin vaihtamassa vauvalle vaippoja jossain yleisessä vessassa, jossa tosi pieni hoitopöytä ja likainen lattia lisäksi kuulin että oli jonoa enkä siis viitsinyt viedä vauvaa ulos isille. Vauva kainalossa alusta loppuun, napit kyllä hiukan hankalia... Nykyään hyvä kun voi hetkellisesti käyttää vauvan käsiä hyödyksi, esim pieneten tavaroiden kantamisessa, esim avaimet. Täytyy vielä opettaa avaamaan ovikin niin kaupasta paluu sujuu hyvin :)

Vierailija
5/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

höylätä juustoa. =)

Vierailija
6/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ainakin vauva sylissä imuroinut, pessyt lattioita, tehnyt ruokaa, käynyt myöskin vessassa, pukenut esikoiselle vaatteita, laittanut ripsiväriä (se oli aika hankalaa kun vauva rimpuili) hmm... mitähän muuta. kaiken näköistä sitä on kyllä tullut touhuttua. nykyään kyllä tekee ihan luonnostaan useita asioita samanaikaisesti. esim. puhun puhelimessa pestessäni vauvan kakkapyllyä ja pukiessani vauvaa. joskus kun vauva ei ole suostunut olemaan rattaissa ulkona olen samanaikaisesti kantanut vauvaa, pitänyt koiraa, työntänyt tyhjiä rattaita ja puhunut puhelimessa. siinä samalla vielä ohjannut tyttöä pyöräilyssä.. ihmeen käteväksi sitä onkin muodostunut.... =)

Vierailija
7/9 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIH... Mä en ihan noin hyviin suorituksiin ole yltanyt kuin te muut, mutta jotain on tultu yhdellä kädellä tehtyä.

Olenkin aina miettinyt eläinmaailmaa ja evoluutiota. Suurin osa vastasyntyneistä eläimistä osaa jo joko kävellä tai roikkua, tai sitten ne elää pussissa tai pesässä. Miksi ihmistä siis on sitten kohdeltu kaltoin. Ois kamalan kiva jos raskauden myötä naiselle kasvaisi yksi käsipari tai ainakin yksi käsi lisää. No joo, toivossa (haavemaailmassa) on hyvä elää.

Tais mennä vähän ohi alkuperäisen aiheen...

Vierailija
8/9 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuston höylääminen kieltämättä on hieman vaikeaa... siksipä ostankin valmiiksi siivutettua juustoa tosi usein. ;)

Toisen uhmaikäisen lapsen pukeminen ja kantaminen yhdellä kädellä on myös taitolaji.

Vierailija
9/9 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

höylääminenkin onnistui, mutta hitaasti. Sipulin pilkkominen on ehkä vaikein yhdellä kädellä mitä olen kokeillut, mutta onnistui!