Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mulle tulee englanninkielisiä laskuja Soneralta

Vierailija
30.06.2014 |

Onko mulla jotkut englanninkieliset asuetukset päällä, vai miksi Sonera lähettää mun laskut englanniksi sähköpostiin? Tulee semmoinen fiilis, että noi on jotain huijausta, mutta kyllä ne ihan kännykkälaskuja on. 

Kommentit (7)

1/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Varmistin asiaa vielä ja mitään yleistä vikatilannetta ei ole samasta asiasta. Onko tämä ensimmäinen lasku, joka on tullut englanninkielisenä? Erikoista, että laskutuskieli olisi yhtäkkiä vaihtunut. Onko sinulla mahdollista käydä Omilla Sivuilla http://bit.ly/1nOY4pL kurkkaamassa tuo laskutuskieli? Löydät sen kun kirjaudut Omille Sivuille, valitset palvelun ja Laskutustiedot. Sieltä voit myös tarkistaa tuon laskunkin. :) Hyvä, että laitoit vielä viestiä niin voidaan tarkistaa tuo asia!

Jari@SoneraPartio

www.sonera.fi/sonerapartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Vierailija
2/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun asiakastiedoissa on varmaan määritelty 1. kieli englanti.  sen voi vaihtaa asiakaspalvelusta tai omilta sivuilta   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Soneralle ja kysy. Todennäköisesti ovat huijausta

Vierailija
4/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy facebookista kysyä, kerran soitin soneralle niin siellä vastas se robotti, enkä saanut asiaani hoidettua. 

Vierailija
5/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saas nähdä vastataanko facebookissa, tuntuu, että niitä laskuja tulee jotenkin tosi tiuhaan, onkohan tässä nyt jotain hämärää ?

Vierailija
6/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos soittaisit Soneralle, ja kysyisit. Oletatko, että Sonera päivystää mammapalstalla vastailemassa?

Vierailija
7/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kun siellä vastaa se robotti, jolle on hankala alkaa selittää, kun sille pitää syöttää vaan jotain hakusanoja. Luulee varmaan, että sonerapaketin TV:ssä on englanninkieliset selostukset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi