Olen niin rakastunut saavuttamattomaan mieheen
hän on naimisissa.
Hän tietää kiinnnostuksestani ja niin sanotusti vastannut siihen sanomalla, että näemmehän "täällä". Paikassa siis, jossa olemme toisiimme törmäilleet.
Antoi myös ymmärtää, että jos olisi vapaa, niin asia olisi eri.
Miten päästä tästä tunteesta eroon? Ei varmaan kannata jäädä elättelemään toiveita, josko joskus eroaisi. Kukaan ei tosin ole saanut minua tuntemaan näin voimakkaasti suhteessa siihen, kuinka hyvin tunnemme.
Kommentit (7)
se vaan toivoo susta reikää/reikiä mihin säkkinsä tyhjentää silloin tällöin.
ja olen mies siis.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 01:39"]hän on naimisissa.
'Hän tietää kiinnnostuksestani ja niin sanotusti vastannut siihen sanomalla, että
'Kukaan ei tosin ole saanut minua tuntemaan näin voimakkaasti suhteessa siihen, kuinka hyvin tunnemme'
[/quote]
Niin sanotusti vastannut... täh?
Ja tuo.. Kukaan ei ole saanut tuntemaan-paska
Vain naiset saa olemattomasta kehitettyä ihme draamaa ja suuria tunteita. Sama kuin se nainen täällä pari päivää sitten joka pohti kohtaloaan jonkun varatun miehen käydessä panemassa häntä..
Olen itse kokenut saman ja ajatellut samoin. Jälkikäteen olen tajunnut, että rakastumalla saavuttamattomaan mieheen on merkityksensä. Mussa on siis joku juttu, jonka takia voin kokea romanttisia tunteita vain sellaisia miehiä kohtaan, joita en voi saada. Pelkään todellista suhdetta ja oikeasti etenevää parisuhdetta. Varmaan jonkinsortin sitoutumiskammoa tai arpeutumattomia haavoja. Itseni kohdalla en tiedä, pystynkö enää milloinkaan oikeasti rakastumaan ihmiseen, joka on ns. saatavilla ja rakastava. Etärakkaudet ovat omassa mahdottomuudessaan turvallisempia. Sulla on varmaan sama juttu. Yritä selvittää ne, niin pääset joskus ihan oikeasti rakastavaan, täysipainoiseen parisuhteeseen.
Olet ap rakastunut enemmän rakastumisen tunteeseen, et tuohon mieheen, koska et todellisuudessa edes tunne häntä.
Mies on kiinnostunut sivusuhteesta, liekö aihetta hurrata.