Tiesitko, homofoobikko...
...pelkosi on yhtä irrationaalinen kuin minun hämähäkkikammoni. Minä en kuitenkaan yritä estää hämähäkkejä avioitumasta.
Kommentit (8)
olipas nokkela aloitus
voi jumalauta, mun elämää ei ainakaan hetkautua mitenkään avioituvatko ne muutamat kymmenet homot vai ei.
paljon melua tyhjästä
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:04"]
olipas nokkela aloitus
voi jumalauta, mun elämää ei ainakaan hetkautua mitenkään avioituvatko ne muutamat kymmenet homot vai ei.
paljon melua tyhjästä
[/quote]
Ei olisi melua, jos asia vain hoidettaisiin kuntoon.
Homofobia ei ole ainoa mahdollinen motiivi vastustaa sukupuolineutraalia avioliittolakia.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:17"]
Homofobia ei ole ainoa mahdollinen motiivi vastustaa sukupuolineutraalia avioliittolakia.
[/quote]
Ylivoimaisesti yleisin, kuitenkin. Melkein kaikki ns. perustelut tasa-arvoista avioliittolakia vastaan kumpuavat homofobisista näkemyksistä.
Homoseksuaalisuutta esiintyy sadoilla eläinlajeilla mutta homofobiaa vain yhdellä. -Stephen Fry
itselläni ei ole minkään sortin fobiaa. en silti kannata samaa sukupuolta oleville pariskunnalle avioliittonimikettä.
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi täytyy lisätä avioerotilastoja. Rekisteröidyt parisuhteet purkautuvat heteroliittoja yleisemmin, joten minkä muutokset avioliitto tilanteeseen toisi?
Et tainnut tietää?