Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä kestää kauan mennä ulosottoon palkan ulosmittaus

Velkainen
28.06.2021 |

Palkan sain 15. päivä ja siitä meni vajaa 500€ ulosottoon. No sitä ei näy vieläkään mun omissa tiedoissa. Koskaa ei ole näin kauaa kestänyt! Yritin äsken soittaa ulosottoon, mutta siellä olikin puhelinaika loppunut puoliltapäivin. Palkanlaskentaan ei saa yhteyttä kuin esimiehen kautta enkä mä haluaisi tällaista asiaa hoitaa esimiehen kautta. No koitan soittaa huomenna ulosottoon jos laittavat sieltä kyselyä palkkoihin missä rahat on.

Velkaa on enää 1500€ ja olisi niin ihana saada se äkkiä pois! On ihanaa katsoa kun summa pienenee, mutta nytpä ei olekaan pienentynyt! En tiedä onko palkanlaskija mokannut jotakin tuon ulosoton kun kämmäili muutenkin tuon mun palkan kanssa ja sain puuttuvia rahoja pari päivää myöhässä. Palkkalaskemassa kuitenkin näkyy, että paljonko on mennyt ulosottoon. Tai siis olisi pitänyt mennä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo mies lomalla? Ne Käsittääkseni käsitellään manuaalisesti.

Vierailija
2/4 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uo mies lomalla? Ne Käsittääkseni käsitellään manuaalisesti.

Kyllä ne aiemmin on aina kesäaikaankin ilmestynyt parin päivän päästä omiin tietoihin. Soitan huomenna ulosottoon jos ei sitä ennen näy maksua siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin aiemmin viikolla ulosottoon ja sanoi, että jos ei viikon sisällä tule niin soittaa uudestaan. Tässä ehti tulla jo uusi palkkakin, mutta nyt katsoin niin on mennyt yhtä aikaa molempien palkkojen ulosmittaukset. Velkaa on jäljellä enää reilu 400€. :)  Saan tuon maksettua pois ennen kuin veronpalautus tulee niin saan veronpalautuksen itselle monen vuoden tauon jälkeen. :) 

Vierailija
4/4 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut velkavapaudesta!