Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko hyviä ajamaan pyörällä?

Vierailija
28.06.2021 |

Itse kyllä pystyssä olen pysynyt mutta todella huono lähtijä ja pysähtyjä, enkä osaa kuin päästellä, en mitään pujotella ja sen tarkemmin ohjata. En tiedä miksi olen hutera kuski.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorastaan loistava. Ajan vaikka pyykkinarua pitkin kolmen promillen humalassa.

Vierailija
2/4 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suorastaan loistava. Ajan vaikka pyykkinarua pitkin kolmen promillen humalassa.

Jos näin on niin kannattaa ottaa videolle ja ladata se juutubeen. Tulet kuuluisaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1)tottumus

2)jämäkkä pyörä jossa on hyvät jarrut.

Minä olen aika hyvä pyöräilijä ikäisekseni, siis eihän tämä nyt ole isokaan asia tietenkään, joten uskallan kehaista. Olen pyöräillyt kymmeniätuhansia kilometrejä ja vaihtanut kymmeniä renkaita ja säätänyt jarruja tai vaiheita. Nykyinen pyörä on jämäkkä hinnat alkaen-hybridi jossa on levyjarrut, talvisin käytän nastarenkaita edessä ja takana.

Käytän aina kypärää ja kaupungissa ajaessani noudatan liikennesääntöjä enkä hätyyttele jalankulkijoita. MInulla on myös autokortti ja kävelen paljon, näen siis tilanteeet myös autoilijan ja kävelijän kanallalta.

Ai kun kiva kun on ainakin jossain hyvä!

Vierailija
4/4 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on niin kannattaa ottaa videolle ja ladata se juutubeen. Tulet kuuluisaksi.

Youtubessa on esim. saksalaisia Kunstrad-kilpailusuorituksia. Niistä voi katsoa vähän mallia pyörän ja tasapainon hallintaan.