Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro viime seksi kerrastasi!

Ap
28.06.2021 |

Mun tarina:

Se alko silleen, mieheni katsoi jalkapalloa sohvalla ( oli juuri käynyt suihkussa) ja minä sanoin lähteväni suihkuun kävin suihkussa ja puin päälleni Hameen ja rintsikat. Sitten menin istumaan hajareisin mieheni syliin ja aloin suutelemaan häntä sekä tarjoamaan itseäni lisäksi tein sylitanssin ja hän suuteli rintojani tunsin kun hän oli ihan kovana.
Sitten sanoin miehelleni, että riisuidu ja menin itse makkariin.
Kun mieheni tuli makkariin alasti ja sidoin hänen silmänsä ja sidoin hänen kädet sängyn päätyyn kiinni.
Ensin istuin hänen kasvoille ja nuoli minulle orkun.
Sitten aloin ratsastamaan ja ratsastin oikein kunnolla sain itse 2 orkkua ja mieheni yhden lopuksi menin istumaan mieheni kasvoille ja kiusaisin häntä nousemalla välillä ylemmäs ja välillä painautumalla ihan kiinni.
Sitten vapautin hänet ja mentiin suihkuun ja sitten siellä hän pani minua takaa päin ja minä nuolin häntä.
Toteutin samalla yhden fantasiani.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti sitten vessassa kädellä.

Vierailija
2/17 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen makkarissa päivälevon aikaan tyydytin itseni. Lastit vatsalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa iltana piti päästä omin sormin onneen ku mies mökötti. Odotin että hän nukahti ja annoin mennä. Klitoriksella pyörittelin sormea ja orgasmin lähestyessä toista sormea sisään. Nopeasti kaksi orkkua, siihen oli hyvä nukahtaa.

Vierailija
4/17 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästitkö kissan yöksi ulos

Vierailija
5/17 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla mies tuli mökiltä kaupunkiin ja hänen vaimonsa jäi rannalle lomailemaan. Me sovittiin treffit mun luokse vajaan tunnin varoitusajalla. Pikasiivouksen jälkeen ehdin hädintuskin suihkuun kun mies oli jo ovella. Sain jo eteisessä intohimoiset kielarit, jotka sai pikkuhousut kosteiksi. Lisää kostuketta ja ensimmäinen orgasmi seurasi ripeän riisumisen jälkeen makuuhuoneessa miehen annettua tyypilliseen tapaansa pitkään ja perusteellisesti suuseksiä. Nopean suihinoton jälkeen pääsin ratsaille ja siinä mies kesti jo ensikierroksellaan yllättävän pitkään. Miehen lauettua otin lyhyen lepo- ja juomatauon jälkeen keittiössä uudelleen suihin ja makuuhuoneessa aloiteltiin toinen kierros ikkunasyvennyksellä minä istuen ja mies seisten. Lopulta mies nosti syliin irtautumatta sisältäni, kantoi sängylle ja asetteli mut vatsalleni tyynyn päälle. Sen jälkeen ajantaju ja itsekontrolli pettivät ajoittain rajuksikin yltyneen jatko-ohjelman aikana ja tulin pari kertaa aika äänekkäästi. Uutta oli napakka ote mun ranteista, siitä tykkäsin tutun jämäkän kalun työskentelyn lisäksi tietenkin. Miehen saatua toisen orgasminsa en saanut enää lisää uusintakierroksia ja mies lähti yhteisen suihkutuokion jälkeen omille teilleen. Yksin jääminen yöksi jäi harmittamaan, mutta viikolla on onneksi luvassa lisää hyvää.

Vierailija
6/17 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,  toi oli muuten ok mutta ÄLÄ IKINÄ tee tuota EM-fudismatsin aikana! Ainoa seksi mikä on sallittua kesken pelin, on suihinotto sohvalla istuvalta mieheltä. Varmista, ettet peitä näkyvyyttä televisioon. Voi tuoda myös oluen jääkaapista tullessaan.

Vierailija
7/17 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tässä vielä makoilen sängyssä kun ystävän piti päästä paineet purkamaan mitä yksinäinen juhannus toi tullessaan ja mietin hommaisinko itsellenikin orgasmin ovin avuin vai menisinkö suihkuun ja hommaisin orgasmin miehen kanssa kunhan tulee töistä kotiin. Vai tekisinkö molemmat :)

Vierailija
8/17 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaiaamuna herättiin vaimon kanssa alastomina omassa sängyssä. Aika pian aloin hyväillä rintoja käsilläni, sitten rupesin suutelemaan niitä. Vaimo ynähteli tyytyväisenä, kun kysyin haluaako että nuolen. Aloin sitten nuolla, eikä siinä kauan mennyt, kun vaimo sai. Sitten tulin hänen päälle ja työnsin kalun sisään. Vaihtelimme hivenen asentoa. Lopuksi kierähdin pois vaimon päältä selin makkuulle. Vaimo otti suuhun kunnes laukesin.

Vierailija
9/17 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap,  toi oli muuten ok mutta ÄLÄ IKINÄ tee tuota EM-fudismatsin aikana! Ainoa seksi mikä on sallittua kesken pelin, on suihinotto sohvalla istuvalta mieheltä. Varmista, ettet peitä näkyvyyttä televisioon. Voi tuoda myös oluen jääkaapista tullessaan.

AlKo (Alfan Kommentti)

Vierailija
10/17 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusyönä takaa…eräällä itäsuomalaisella levähdysalueella pöytään nojaten.

Vierailija
11/17 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo rattasti illalla mulle supisteli jopa lantiollaan orkester soitti hälle ei suullinen vaste useinkaan.

Vierailija
12/17 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäaamuna aikasin, kävin keittämässä kahvit, ja tulin takasin sänkyyn, niin mies avasi peittonsa, taryyui käteeni ja vei kalullen. No se oli tosi kovana, ja mies sanoi, että saisko nyt heti vaan panna sisään kun niin teki mielensä. Pyysi päälle, no meninhän toki, ja aikani siinä ratsastelin. Sitten sanoi että haluaa lusikassa, ja samalla sormetteli minua. Sain sitten melkosen orgasmin, ja sitten mies halusi päälle. Ei siinä parin asennon ja käsihoidon jälkeen kauan mennyt kun sai melkosen laukasun murinan kera.

Piti keittää uudet kuumat kahvit, entiset ihan kylmiä. Mukava aamun aloitus taas kerran.

Vierailija
13/17 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapano keittiön pöydällä

Vierailija
14/17 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina mökillä.

Perjantaina mun tuttu aikaisemmilta panoilta soitti ja kysyi, lupasin autta jos saisin kunnolla koko yön.

Olin koko perjantain kiimassa ja valuin, en meinannut malttaa.

Sanoin miehelle että valmistautuu mökille menoon,mieheni tietää nuoresta miehestä ja hyväksyy hänet.

Pyysin että saisin jo ennakkoon mieheltäni mutta hän käski odottaa.

Lauantaina puolelta päivin olimme mökillä, siellä odottijo joku malttamattomana.

Kun Suudeltiin kokeilin seisovaa kullia, siitä pika vauhtia mökkiin ja minut tyrkättiin sängylle.

Pikkuhousut pois ja tunsin kuinka kieli teki hyvää pillussa.

Vierailija
15/17 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla pian hyväilyn jälkeen mentiin sisäkkäin, hyväilen rouvaa, painan kädellä häpyä ja yritän estää lanteen liikettä, kiihottuu peniksen sisällä olosta ihan kauhiasti, kun alkaa olemaan kypsä nuoltavaksi. Työnnän pääni hänen haaroihin ja alan hitaasti, leveällä otteella nuolemaan pillua koko alalta, välillä klitorista ja taas koko pillua, kun rouva nostaa lannetta, se on merkki kieli nuolemaan vaginan aukon reunoja, nuolen orgasmiin asti, silloin minut työnnetään pois ja hän haluaa aloittaa panemisen. Vedän jaloista sänkyn reunalle, jalat ylös ja kärpä sisään, huvikseni ja ärsyttääksini aloitan hitaasti ja pieniä taukoja, aurinko paistoi hänen silmiin parvekken oven raosta ja veti tyynyn kasvojen eteen suojaksi, otin tyynyn pois, nähdäseni rakkaani ilmeet ja aloin vauhtia lisääten ja hidastaen samalla klittaa hieroen, lopuksi rajua panemista orgamiin asti. Suurinpiirtein paneminen meni noin eli normipano, missä me yleensä pannaan sänkyn reunalla tai takaapäin, nuoleminen kuuluu aina panemisen valmistautumiseen, silloin kun rouva suostuu ISOON PANOON tehdään muutakin. M51+

Vierailija
16/17 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kuukautta sitten. Oli ollut riitaa ja puhuttu erosta. Olin palauttanut miehen avaimenkin hänelle. Kun olin lähdössä pois, mies ehdotti panoa. Jotenkin tuli tunne, että pitää vielä kerta kiellon päälle kokeilla miltä tuntuu. Akti oli lyhyt ja kaavamainen, mies tuli, minä en. Tiesin koko ajan, että tämä on viimeinen kerta, nuuhin miehen ihon tuoksua jotta muistaisin sen myöhemminkin. Erosimme samana iltana.

Vierailija
17/17 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko takaperin oltiin tulossa tinder tuttavan kanssa sen kämpille. Kesäkiimaa oli jo aistittavissa matkalla ja kun päästiin hissiin työnsin miehen seinää vasten ja avasin vyön ja sepaluksen ja otin munan esiin ja melkeen heti suuhuni. Hissi tuli kuudenteen kerrokseen pian, mutta minä jatkoin imuttelua, kielelle läpsimistä ja tuhmien puhumista. Ehkä minuutin päästä hissi lähti liikkeelle takasin alaspäin ja siinä tuli sitten miehellä kiire sulloa vehje takaisin shortseihin. Kulli meni piiloon, mutta eihän sitä voinut olla huomaamatta kun se pullotti niin kovin. Kun hissi tuli ensimmäiseen kerrokseen niin mies ottikin kädestä ja poistuimme hissistä. Hän talutti minut kellariin meneviin rappusiin ja pysäytti minut toisiksi alimmalla askelmalla, paino vuorostaan minut seinää vasten ja suuteli kiihkeästi. Sitten hän käänsi minut ympäri, nosti mekon helmaa ja taivutti minut nojaamaan eteenpäin ja alkoi nuolla minua takakautta. Levitin jalkani ja nautin kun mies teki hyvää kielellään ja sormillaan. Ensimmäistä kerttaa sain suuhoitoa tossa asennossa ja ai että! Sain siinä rappusilla ensimmäisen ihanan orgasmin ja oli jalat pettää alta.

Suunnattiin sitten takaisin hissiin ja päästiin lopulta kämppään sisäänkin, mutta tää alku oli jotenkin niin kiihottava että!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan