Saanko lähetteen Koronan vasta-ainetestiin, jos
haluaisin vain huvikseni testauttaa, onko mulla vasta-aineita? Olen ehkä sairastanut Koronan viime vuonna enkä halua ottaa rokotetta, jos mulla on vielä vasta-aineita.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Haluat kuormittaa terveydenhuoltoa, taidat olla hesalainen turisti.
Yksityiseltä olisi tarkoitus hakea tämä lähete.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse lähetettä. Voit vaan kävellä yksityisellä labraan ja maksaa laskun. Tulkitset vastaukset vaan itse.
jos menet käymään yksityisellä ja maksat omalla rahalla, niin turhaan täällä asiasta kyselet.
Sanot olevasi altistunut niin julkinen on ilmainen.
Jos kunnassa kerrottu paikkoja missä altistuksia niin siellä olet ollut. Vaihtelee kunnasta toiseen viitsivätkö kertoa eli ovatko vähentämässä koronaa vaiko levittämässä laumasuojaa eli tartuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita sinne ja kysy. Luulisi omalla rahalla onnistuvan ihan niinkuin kaikki muutkin laboratoriotestit, firma saa rahansa ja sinä haluamasi testit.
Vierailija kirjoitti:
Kuormittuu se siinäkin kun ottaa rokotusta.
Ei se mahdollinen tartunta välttämättä enää näy testissä, jos siitä kauan joten sinänsä turhaa käydä. Tartunnasta puoli vuotta rokotus syytä ottaa silti, sanovat.
Testien luotettavuuskaan ei ole mitenkään erinomaisella tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Sanot olevasi altistunut niin julkinen on ilmainen.
Jos kunnassa kerrottu paikkoja missä altistuksia niin siellä olet ollut. Vaihtelee kunnasta toiseen viitsivätkö kertoa eli ovatko vähentämässä koronaa vaiko levittämässä laumasuojaa eli tartuntoja.
Vasta-ainetesti on eri kuin senhetkisestä tartunnasta kertova nenätikulla otettava pcr-testi.
Miksi kaivella tautia joka on jo mennyt? Ennemminkin keskittyisin ehkäisemään uutta tartuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaivella tautia joka on jo mennyt? Ennemminkin keskittyisin ehkäisemään uutta tartuntaa.
Ihan siksi, ettei tarvitse ottaa rokotusta.