Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä? 16 v. tyttö haisee.

28.06.2021 |

Ollaan käyty suihkussa, ollaan testattu eri dödöjä. Kainaloita ei olla ikinä ajeltu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi voi kärsiä vaivasta nimeltä liikahikoilu. Siihen on olemassa hoito, joten mars ihotautilääkärille.

Vierailija
2/10 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ollan käyty suihkussa"

Sitä stressaa suihkussakäyminen vanhempien kanssa (joo se on pervoa) ja stressihiki haisee pahalle kellä tahansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa pitää käydä tarpeeksi usein. Kuumalla kesähelteellä jopa päivittäin varsinkin jos liikkuu aktiivisesti. Muuten sitä pakosti haisee. Vaatisi aikamoisen hajuvesipilven jotta haju peittyisi eikä se välttämättä olisi hyvä asia...

Vierailija
4/10 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauta hienovaraisesti että kainalokarvat voi ajaa pois niin on itselläkin mukavampi olo kun hiki ei tartu niihin.

Vierailija
5/10 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa pitää käydä tarpeeksi usein. Kuumalla kesähelteellä jopa päivittäin varsinkin jos liikkuu aktiivisesti. Muuten sitä pakosti haisee. Vaatisi aikamoisen hajuvesipilven jotta haju peittyisi eikä se välttämättä olisi hyvä asia...

Päivittäin? Pitää käydä ainakin pari kertaa päivässä ihan normaalistikkin. Aamuin ja illoin. Kuumilla keleillä kolmesti. Nuo dödöt on ihmisille ketkä ei osaa peseytyä. Puhdas ihminen ei haise miltään.

Vierailija
6/10 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haju tulee kainaloista ja on hien haju? Vai alapäästä ja esim bakteerivaginoosi?

Vierailija
7/10 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kainalot haisee, niin ruokasoodaa!

Kyllä lähtee hienhaju ja pysyy poissa, meillä mieheni ja minä emme muuta deodoranttia enää käytäkkään.

Ja jos en ole käyttänyt soodaa, niin kyllä kainalot alkaa haista, mutta heti kun laitan, vaikka siihen haisevaan kainaloon soidaa, ni se poistaa hajun heti!

Tehokkaampi kuin ykskään kaupan dödö.

Vierailija
8/10 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tulla haistelee? 

Terv Setämies 41v

Pliis tekee oikeesti niin mieli 

Vierailija
9/10 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkaampi dödö? Apteekissa on joitain tehokkaampia. Sinä voit käydä hakemassa ja selittää asian, jos tyttöä nolottaa itse apteekissa puhua asiasta.  Jos sekään ei auta, niin ehkä lääkäriin. Nykyään vaan ei voi haista enää hielle. Ennen oli toisin, ihmiset sai haista lehmänpaskalle, hielle jne. Nykyään ei kukaan haise, ovat tosi freesejä. Minä työskentelen murkkujen kanssa ja olen ihmetellyt, mihin murkkujen hikipilvet on kadonneet 2000-luvulla. Yksittäiset voi tuoksahtaa joskus, mutta pääosin ei näy finnejä (käyvät ihotautilääkärillä helpoisti), hiukset on puhtaat ja hiki ei haise. Toisin kuin vielä omana kouluaikana 90-luvulla.

Vierailija
10/10 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku ehdotti ihotautilääkärille menoa, jos on vaikkapa liikahikoilua. Kannattaa käydä. Kärsin itse murrosiän kynnyksellä pahasta hikoilusta ja sen takia kiusattiin. Nolotti ja kävin koko ajan suihkussa, mistä taas vanhempani raivosivat minulle (koska kulutin/tuhlasin vettä ja aiheutan vielä suuren vesilaskun).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä