Näkyykö sukupolviero 41-v naisen ja 60-v. miehen välillä?
Olen tavannut itseäni vanhemman miehen ja mietityttää tuleeko tästä pidemmän päälle mitään. Itse tykkään vielä riekkua, mies taas on rauhallisempi ja jotenkin seesteisempi.
Kommentit (6)
Näkyy, kun se näkyy jo 50- ja 60- vuotiaan välillä.
Mistä tämä epöilevyys kertoo? Et pohjimmiltaan halua suhdetta, ja nyt yrität keksiä syitä , että et aloittaisi sitä.
Totta kai näkyy. Itse olen 54, ja 60-vuotias mieheni on kuin eri sukupolvesta. Hän on ollut jo töissä ja isä, kun minä olen ollut vasta lukiossa. Hän on kuunnellut 70-luvun musaa, minä 80- ja 90.
Jos se tuntuu jo siinä, niin mieti, kun tuo mies voisi olla isäsi. Hänellä on enemmän yhteisiä sukupolvikokemuksia sinun vanhempien kanssa kuin sinun.
Lisäksi hänellä alkaa olla vanhan miehen vaivoja, ja hän laskee jo vuosia eläkkeeseen.
Joka ihmissuhteesta voi löytää riskejä ja haasteita, joten jos mies olisi ikäisesi mitä muuta haastetta voisit keksiä hänestä? Voit kaivella ongelmia oikein urakalla kenestä vain, mutta jos pidät toisesta hyppää elämään elämääsi ja ota vastaan mitä annetaan.
Jos tykkäät riekkua rieku vain . Ehkä on parempi, että kotona odottaa joku kuin riekkuisitte hervottomasti molemmat ympäriinsä. Vastapainoa tarvitaan aina. On sitten eri asia jaksaako mies sinua vuodesta toiseen ja onko riekkuminen elämäsi tärkein asia.
Ei näy edes 19 ja 80 vuotiaan välillä.