Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkyykö sukupolviero 41-v naisen ja 60-v. miehen välillä?

Vierailija
28.06.2021 |

Olen tavannut itseäni vanhemman miehen ja mietityttää tuleeko tästä pidemmän päälle mitään. Itse tykkään vielä riekkua, mies taas on rauhallisempi ja jotenkin seesteisempi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy edes 19 ja 80 vuotiaan välillä.

Vierailija
2/6 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy, kun se näkyy jo 50- ja 60- vuotiaan välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat riekkumisella?

Vierailija
4/6 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä epöilevyys kertoo? Et pohjimmiltaan halua suhdetta, ja nyt yrität keksiä syitä , että et aloittaisi sitä.

Vierailija
5/6 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai näkyy. Itse olen 54, ja 60-vuotias mieheni on kuin eri sukupolvesta. Hän on ollut jo töissä ja isä, kun minä olen ollut vasta lukiossa. Hän on kuunnellut 70-luvun musaa, minä 80- ja 90.

Jos se tuntuu jo siinä, niin mieti, kun tuo mies voisi olla isäsi. Hänellä on enemmän yhteisiä sukupolvikokemuksia sinun vanhempien kanssa kuin sinun.

Lisäksi hänellä alkaa olla vanhan miehen vaivoja, ja hän laskee jo vuosia eläkkeeseen.

Vierailija
6/6 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ihmissuhteesta voi löytää riskejä ja haasteita, joten jos mies olisi ikäisesi mitä muuta haastetta voisit keksiä hänestä?  Voit kaivella ongelmia  oikein urakalla kenestä vain, mutta jos pidät toisesta hyppää elämään elämääsi ja ota vastaan mitä annetaan.

Jos tykkäät riekkua rieku vain . Ehkä on parempi, että kotona odottaa joku kuin riekkuisitte hervottomasti molemmat ympäriinsä. Vastapainoa tarvitaan aina. On sitten eri asia jaksaako mies sinua vuodesta toiseen ja onko riekkuminen elämäsi tärkein asia.