Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää olla tyhmä

Vierailija
27.06.2021 |

Tuntuu että en oikeasti tajua mistään mitään vaikka luulen tajuavani.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kannattais varmaan laittaa some kiinni ja koittaa hankkia sitä tietoa vaikka oikeista lähteistä. Kuten kirjoista.

Vierailija
2/15 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin luulin olevani täysi ääliö. Sitten menin ammattikouluun ja huomasin kuinka tyhmiä ihmisiä maa päällään oikeasti kantaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä monella ihan oikeasti älykkäälläkään ihmisellä tunnu olevan monesti mitenkään niin kovinkaan erilaista se hahmottaminen. Jokin ihmeellinen blokki päällä monilla.

Vierailija
4/15 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen. Ymmärrän sinua :/

Vierailija
5/15 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mutta osaan silti piirtää ja maalata. Tarkoittaako se että olen jollain tapaa fiksu?

Vierailija
6/15 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi tyhmänä on luontevaa vaikka sättiä naapureita ilkiästi.

🤯

Vierailija
7/15 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mutta osaan silti piirtää ja maalata. Tarkoittaako se että olen jollain tapaa fiksu?

Aidosti tyhmä ei voi olla hyvä missään, eli jonkintasoinen peruslahjakkuus sinussa on olemassa. 

Vierailija
8/15 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää olla näin tyhmä. Haluaisin esimerkiksi tehdä jotain muuta työtä kuin aina vain siivota mutta kun ei älli riitä muuhun. Olen tosi hidas oppimaan tai sitten en opi ollenkaan. Noh ainakin teen jotain työtä ja olen kaltaisteni joukossa niin edes vähän helpottaa.

Vierailija
9/15 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin luulin olevani täysi ääliö. Sitten menin ammattikouluun ja huomasin kuinka tyhmiä ihmisiä maa päällään oikeasti kantaakaan.

Löysit oman kuntasi?

Vierailija
10/15 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ärsyttää olla näin tyhmä. Haluaisin esimerkiksi tehdä jotain muuta työtä kuin aina vain siivota mutta kun ei älli riitä muuhun. Olen tosi hidas oppimaan tai sitten en opi ollenkaan. Noh ainakin teen jotain työtä ja olen kaltaisteni joukossa niin edes vähän helpottaa.

Kirjoitat ihan hyvin. Ja pohtiakin osaat. Aidosti tyhmät taitavat olla niitä ilkeitä ja juoruilevia kyttääjiä.

Vierailija
11/15 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva tietää nuorena heti kaikkea. Tietoa kertyy, ainakin jos lukee jostain ja ajattelee maalaisjärjellä olisko se noin.

Vierailija
12/15 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sellainen helppo syy itselle heittäytyä... ei tarvi tehdä mitään tai nähdä vaivaa asioiden eteen;

”olen niin tyhmä...”

Jmmm.

Kyllä ne muutkin töitä tekee, jos jotain haluaa.

Sä vaan et viitti.

Valehtelet itse itsellesi. Kyllä sä voit laittaa itsellesi sopivia haasteita, jos sä haluat.

Mun mielestä tommonen itsen vähättely asenne on jotain tosi surkeeta ja ska-arvoista itsen aliarvioimista. Hyh.

Koeta katsella vähän ylemmäs.

Vierailija
13/15 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain älykäs voi tunteä itsesä tyhmäksi.

Vierailija
14/15 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat ihan hyvin. Ja pohtiakin osaat. Aidosti tyhmät taitavat olla niitä ilkeitä ja juoruilevia kyttääjiä.

Minusta taas tuntuu että juurikin nämä ilkeät juoruilijat pötkivät pisimmälle. En sinäänsä pidä älykkyyden merkkinä sitä mitä työtä ihminen tekee mutta kyllähän se niin vain on ettei tyhmä pitkälle pääse vaikka miten yrittäisi. Nykyisessä työpaikassani ainoat vähääkään fiksut ovat joko opiskelijoita toiselta alalta ja lähtevät heti kun vain voivat ja sitten on niitä joilla on jokin päätyö ja siivous tuo vain tarvittavaa lisätienestiä. Toki monella on syynä myös työajat ja siivous on ainoa työ mutta hekin kuuluvat aikalailla tähän "kun ei muuhun kykene" sarjaan.

Vierailija
15/15 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sellainen helppo syy itselle heittäytyä... ei tarvi tehdä mitään tai nähdä vaivaa asioiden eteen;

”olen niin tyhmä...”

Jmmm.

Kyllä ne muutkin töitä tekee, jos jotain haluaa.

Sä vaan et viitti.

Valehtelet itse itsellesi. Kyllä sä voit laittaa itsellesi sopivia haasteita, jos sä haluat.

Mun mielestä tommonen itsen vähättely asenne on jotain tosi surkeeta ja ska-arvoista itsen aliarvioimista. Hyh.

Koeta katsella vähän ylemmäs.

Tietäisitpä vain kuinka mä olen yrittänyt. En kurkoita kuuhun vaan pieniä asioita. Mutta kun tieto ei vain pysy mun päässä ei vaikka miten yrittäisin kaikkia mahdollisia tapoja oppia. Tiedän omat kykyni ja missä mun raja menee koska olen ne rajat käynyt läpi jo niin monesti. On välkkyjä ihmisiä ja sitten vähän vähemmän välkkyjä ja jokaisella se raja menee jossain ei kaikki vaan kykene kaikkeen tai samaan mihin joku muu vaikka mitä tekisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi