Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi mies halusi lainata multa rahaa!

Vierailija
22.06.2014 |

piti sitten tämäkin päivä nähdä: olen tapaillut mielestäni kivaa tyyppiä pari kuukautta ja nyt mies pyysi multa rahaa lainaan. ei ole suuresta summasta kyse, mutta en ymmärrä. ilmeisesti ei osaa hoitaa asioitaan ja on pummi. luulin, että mulla on hyvä ihmistuntemus, mutta ei sitten ole ilmeisesti. en lainannut enkä halua nähdä koko tyyppiä enää. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en kattelis tommosta..totaalinen turn off jos mies alkaa pyytämään rahaa lainaan. Hyvä ap, teit oikein!

Vierailija
2/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olis tarvinnu rahaa lainaan ja kuinka paljon? Käykö töissä ja tiedätkö millasta liksaa saa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti kannustuksesta. pettymys oli kyllä aika suuri, kun ehdin jo ihastua tähän mieheen. onneksi kuitenkin totuus paljastui näin pian. vaikea ymmärtää mitä tollasen ihmisen päässä liikkuu, osaako joku selittää? meillä oli kuitenkin kivaa yhdessä ja mies oli selvästi ihastunut muhin myös. onko joku pakkomielle olla pummaamassa rahaa vai mistä on kyse? tuskin muutaman kympin laina oli tän arvoista. t. ap

Vierailija
4/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kokemuksena mä olin hölmö ja lainasin 10 000mk alkaen 300mk jne..hyvin sai kusetettua. En koskaan saanut rahoja takaisin. .kova elämän koulun oppitunti tuli käytyä!

Vierailija
5/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen turn off.

Vierailija
6/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään katselisi tuollaista äijää pätkääkään. Ja todellakin teit ihan oikein, ei noista pummeista tule muuta kuin ongelmia!

Vierailija
7/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty riippuu vähän tilanteesta ja summasta, mutta kyllähän ne varoituskellot soisi. Itsekin tosin lainailen tavallaan rahaa miesystävältä, sillä tavoin että maksan esim. ruokaostoksia tai muita hänen maksamiaan takaisin sitten kun ehdin nettipankkiin, itse en käytä käteistä. Mutta toisaalta hän on vitsillä heittänyt että voisin lainata hänelle jonkun tonnin, ja se tuntuu muiden juttujen ohella hiukan ilkeältä, aivan kuin mulla olisi tuollaisia summia, ja hän niiden perässä. Meillä on yhtä pienet tulot ja pitäisi tietää että mulla menee suurin osa asumiseen.

Vierailija
8/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy töissä ja saa ihan normiliksaa. kortti oli kuulemma hukassa ja tarvi muutaman kympin. en edes usko tota juttua. olisi pyytänyt kavereiltaan tai perheeltään jos oikeasti tarvi. vaikea ymmärtää tällasia ihmisiä, täytyy olla joku peliongelma/veloissa kaikille/velehtelee pakonomaisesti. 

t. ap

jos muilla on samoja kokemuksia, kertokaa! 

Vierailija
9/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kokemusta on! Tapasin mukavaa esittävän miehen, joka n. 2-3kk ensitapaamisesta alkoi pummimaan rahaa, kun halusi lähteä autolla käymään Helsingissä kaverin luona. Lainasin, sain myöhemmin kuulla että oli mennyt tapaamaan toista naista sinne.

Vierailija
10/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin kyllä lainannut kerran. Ja joku muutaman kympin juttu, niin mitä väliä? Jos seuraava kerta olis tullu niin ei sitten enää.

Vierailija
11/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tällainen auervaara on minulle yhä auki 300e. Hän teki minulle niin, että ensin pyysi lainaan 50e, jonka hän maksoi minulle takaisin nopeasti (olipa oikein hänen kaverinsakin näkemässä, kuinka suurieleisesti hän maksoi lainansa minulle takaisin). Sitten hän pyysi lisää ja lisää rahaa lainaan (tipoittain), ja pian huomasinkin hänen olevan minulle 300e velkaa. Mies ei enää vastaa puheluihin eikä viesteihin kun olen yrittänyt periä rahoja takaisin, poisti jopa fb-kavereista.

Kuulin myöhemmin että oli myös tältä mukanaolleelta kaverilta lainannut rahaa suurehkon summan, eikä koskaan niitä hänellekään maksanut, käytti tuolloin vaan ovelasti tilaisuutta hyväkseen että kaveri näkee, että maksaa lainan minullekin takaisin.

Vierailija
12/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Saattaisin antaa (lainaksi, mutta en odottaisi että todella maksaa takaisin) muutaman kympin, jos mies olisi pulassa. Meidän suhde tosin päättyisi siihen.

Vierailija
13/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana lainailin ihastukselleni, koska omat rahansa oli käyttänyt kannabikseen. :D

Vierailija
14/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis entä jos se ei ole hankkiutunut pulaan, vaan kortti on todella jossain hukassa/lompakko jäänyt kotiin/vanhempien luokse, tai joutuu maksamaan jonkin menon käteisellä eikä itsellä ole eikä viitsi sen takia lähteä pankkiautomaatille ja niille on kymmeniä kilometrejä matkaa? Eikö silloin paria kymppiä voi lainata?

Tosin meilläkin siitä tulee näköjään välillä riitaa etten ole maksanut tarpeeksi nopeasti takaisin, jos on mennyt enemmän kuin päivä -kaksi.

Missä vaiheessa parisuhteessa tulee se aika kun ollaan niin läheisiä että sekin onnistuisi?

8

Vierailija
15/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasti on raha-asiansa sössinyt, jos ei edes muutamaa kymppiä lompakosta löydy. Eli jätkä on ihan totaalisen perseaukinen. Pistä poistoihin.

Vierailija
16/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 13:18"]

käy töissä ja saa ihan normiliksaa. kortti oli kuulemma hukassa ja tarvi muutaman kympin. en edes usko tota juttua. olisi pyytänyt kavereiltaan tai perheeltään jos oikeasti tarvi. vaikea ymmärtää tällasia ihmisiä, täytyy olla joku peliongelma/veloissa kaikille/velehtelee pakonomaisesti. 

t. ap

jos muilla on samoja kokemuksia, kertokaa! 

[/quote]Jos sillä oli oikesti kortti kadonnut?

Vierailija
17/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 15:10"]

pahasti on raha-asiansa sössinyt, jos ei edes muutamaa kymppiä lompakosta löydy. Eli jätkä on ihan totaalisen perseaukinen. Pistä poistoihin.

[/quote]??? Mulla ei ole koskaan montaa kymppiä lompakossa, vaikka tilillä on aina vähintään muutama tonni. Jos hukkaisin kortin, niin olisin viikonlopun yli persaukinen, ellei joku lainaisi rahaa siihen kunnes pääsen pankkiin hoitamaan asioitani. Jos ei olisi henkilöllisyystodistusta, niin pankistakaan rahan saaminen ei olisi niin helppoa.

t. mies

Vierailija
18/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä Se sika!

Vierailija
19/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin nöyryyttävää pyytää naiselta lainaa. Ennen pieren verta kuin lainaan naiseltani rahaa.

Vierailija
20/36 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aluksi ajattelin itsekin, että juokse ja lujaa, mutta olethan tosiaan itsekin voinut tulkita tilanteen väärin. Jos kyse on alle satasesta, niin voihan sen toki antaakin ja katsoa tuleeko raha takaisin parissa viikossa. Jos ei, niin sitten voi kysyä selitystä ja (tod.näk.) laittaa kaverin kävelemään.

Mutta toisaalta, vaikka kortti olisi hukkunut tai vastaavaa, voi silti mennä pankkiin ja nostaa tarvittavat varat. Taisit tehdä ihan oikein...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän