iPadin ja iPhonen käyttäjä. Miksi valitsit kyseisen laitteen?
Sehän on tunnettu NSA:n vakoiluväline ja annat samalla ventovieraille kaiken i-laitteeseen tallentamasi tiedon.
Kommentit (14)
Helpompi käyttää eikä jumeta niinkuin nokiat.
Kaverit kehuivat omiaan ja päätin kokeilla. En ole katunut. Seuraavakin luurini on omppu.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:11"]Helpompi käyttää eikä jumeta niinkuin nokiat.
Kaverit kehuivat omiaan ja päätin kokeilla. En ole katunut. Seuraavakin luurini on omppu.
[/quote]
Ja minun omppu jumittaa melkein kokoajan, sovelluksia viis ja kuvia ehkä 500..
Jos jotain oikeasti kiinnostaa vakoilla niin siitä vaan, ei minun elämässäni ole mitään kiinnostavaa. :D
Erehdyin vaihtamaan kommunikaattorini aikanaan tuoreempaan nokialaiseen. Jaksoin sen temppuilua puoli vuotta ja vaihdoin iphoneen. Tämä on kestänyt ja toimii loistavasti. Sen jälkeen tullut hankittua ipad ja macbookpro. Loistavia ja ongelmattomia verrattuna Windowsin vistoihin ja Nokian ihmeellisyyksiin.
Päätin kokeilla ja on toiminut nyt 2 vuotta aivan moitteettomasti. 4s kyseessä :)
Ja jos joku haluaa vakoilla niin antaa mennä vaan...
oikeasti toimiva ekosysteemi. Ensin ostin MacBookin, koska se ei kerää itseensä kaikkea sontaa ja ole vuodessa jumissa kuten pc. Ja kyllä, saahan windowsinkin pysymään nopeana, jos konetta siivoaa koko ajan, mutta mäkki pysyy kuosissa itsestään. Tuo 2009 kone toimii edelleen nätisti, käynnistyy nopeammin kuin vuoden ikäinen työsuhdewinukka.
Puhelin ja tabletti tuli koneen jälkeen.. Koska nää kolme synkronoi kaiken automaattisesti ja luotettavasti. aamupalan lomassa koneella viimeistelty presentaatio löytyy varmasti padilta töissä ilman tikkuja tai sähköposteja. kalenterit, musiikit, tiedostot, sähköpostit, salasanat - ei tarvi tuskailla sitä, että niiden pitäisi kommunikoida laitteesta toiseen, vaan ne oikeasti tekee sen.
tykkään myös ios-käyttiksestä. Se on looginen, toisin kuin vaikka lumia.
arvostan sujuvuutta ja omia hermojani sen verran, että halusin investoida rahaa näihin laitteisiin.
Onko i-laite siis myös statussymboli kuten edellinen vähän vihjailee?
Silkkaa tyhmyyttäni. Ei tule toistumaan.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:30"]
oikeasti toimiva ekosysteemi. Ensin ostin MacBookin, koska se ei kerää itseensä kaikkea sontaa ja ole vuodessa jumissa kuten pc. Ja kyllä, saahan windowsinkin pysymään nopeana, jos konetta siivoaa koko ajan, mutta mäkki pysyy kuosissa itsestään. Tuo 2009 kone toimii edelleen nätisti, käynnistyy nopeammin kuin vuoden ikäinen työsuhdewinukka.
Puhelin ja tabletti tuli koneen jälkeen.. Koska nää kolme synkronoi kaiken automaattisesti ja luotettavasti. aamupalan lomassa koneella viimeistelty presentaatio löytyy varmasti padilta töissä ilman tikkuja tai sähköposteja. kalenterit, musiikit, tiedostot, sähköpostit, salasanat - ei tarvi tuskailla sitä, että niiden pitäisi kommunikoida laitteesta toiseen, vaan ne oikeasti tekee sen.
tykkään myös ios-käyttiksestä. Se on looginen, toisin kuin vaikka lumia.
arvostan sujuvuutta ja omia hermojani sen verran, että halusin investoida rahaa näihin laitteisiin.
[/quote]
niin, ja kaikki mikä liikkuu netissä, on vakoiltavissa. Mutta ainakaan mun luentomuistiinpanot, kalenterin deadlinet ja pizzaonlinen salasanat ei ole niin salaisia etteikö niitä saisi tietää, jos ne jotakuta kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:32"]Onko i-laite siis myös statussymboli kuten edellinen vähän vihjailee?[/quote]
Tuskin. Tai kyllähän niitäkin löytyy jotka pitää sitä jonkinnäkösenä statussymbolina.
Olin Noksu-fani, muutaman epäonnistuneen Lumia-kokeilun jälkeen kyllästyin leikkimisen ja hankin neljä ässän. Seuraavaksi ostan ompputabletin. Tosi hyvin toimii, luotettava eikä tarvi leikkiä enää "avaa sulje odota josko toimisi" -leikkejä. Ei ole mulle statussymboli
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:32"]Onko i-laite siis myös statussymboli kuten edellinen vähän vihjailee?[/quote]
Tuo toteamus oli ennakointia siihen, että näissä keskusteluissa joku aina kysyy, onko se ipad oikeasti niin paljon parempi, että siitä viitsii maksaa 300 enemmän.. ja kyllä, kiireisinä aamuina se, että tekniikka toimii työn apuna ja tukena eikä varasta tuntia kaikkeen säätämiseen, on rahan arvoista.
Tykästyin aikoinaan käyttöjärjestelmään ja olen pitänyt Applen laitteista muutenkin. Niissä on huonot puolensa, mutta hyviä on enemmän. Pidän niiden toiminnasta ja designista, sopivat mun käyttööni täydellisesti.
Pikkusisko osti 4S:sän minkälien. iPhonen. Ei osta toiste, kuvia 20 ja puhelin jummaa kokoajan, lisää tilaa saa ostettua vain luottokortilla, jota ei löydy.
t. teini