Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuitteko nuorina vanhempieni kanssa seksistä tai parisuhdeasioista

Vierailija
24.06.2021 |

Itse en ole ikinä puhunut noista asioista vanhempieni kanssa sanallakaan. Muita samanlaisia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: "vanhempienne" :D ette varmaan mun vanhempien kanssa oo puhunu

Vierailija
2/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ahdistais ajatuskin siitä, että vanhemmat alkaisi pitämään jotain puhetta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan, ei edes mahdollisista ihastumisista tms. Kun 20-vuotiaana rupesin seurustelemaan, niin kerroin toki, mutta ei silloinkaan seksistä puhuttu.

Vierailija
4/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen konservatiivisesta, uskonnollisesta perheestä ja häpeään olisi varmaan kuollut molemmat osapuolet, jos olisi yhtään mistään seksuaalisuuteen liittyvästä alettu puhumaan.

Vierailija
5/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Tapasin poikaystävänu 23-vuotiaana ja tapailtiin melkein vuosi ennen kuin mainitsin koko jätkästä vanhemmille.

Vierailija
6/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Tapasin poikaystävänu 23-vuotiaana ja tapailtiin melkein vuosi ennen kuin mainitsin koko jätkästä vanhemmille.

Niin mitäs tässä. Itse yleensä jätän naisen siinä vaiheessa kun haluaa alkaa esittelemään minua ympäriinsä. Minua ei kiinnosta muiden sukulaisten, boomer-vanhemmat tai muut täysin ulkopuoliset hahmot

Vierailija
7/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla kaikki rikkinäisistä perheistä? Meillä näistä asioista on puhuttu tosi avoimesti. Vanhemmat on jakaneet vinkkejä petipuuhiin yms.

Vierailija
8/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla kaikki rikkinäisistä perheistä? Meillä näistä asioista on puhuttu tosi avoimesti. Vanhemmat on jakaneet vinkkejä petipuuhiin yms.

Miten petipuuhiin pääsee? Tätä vinkkiä olisin kaivannut ja kaipaan yhä.

Vierailija
9/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYI!

Vierailija
10/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Äiti yritti mutta torjuin aiheen heti. Oma poikani on 18 ja puhuu avoimesti. Toisaalta hienoa, toisaalta kiusallista. Täytyis yrittää saada se puhumaan Mummun kanssa !

Vierailija
11/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vanhempieni kanssa puhunut. Äiti aina kuittas kaiken, että koulussa ne sitten opettaa tärkeimmät ja loput oppii itse. No, eipä opettaneet ja itse oppinut olen.

Sitten kun menin naimisiin tapahtui jotain. Äiti ykskaks alkoi puhumaan seksistä yms. aivan liian tuttavallisesti. Puheli hepeineistään ja leluistaan... mulle ja siskolleni. Shoppaillessa kävi ostamassa lisää juitsuja ja kyseli meidän mielipiteitä. Argh.

Kunnes hänen miehensä kerran kuuli ja ärähti, että ethän sä vaan lapsilles meidän seksiasioista juttele`?!?! Äiti siihen, että miksikäs en, onhan ne naimisissa jo ja lapsiakin on, joten kyllähän ne tietää jo jotain.

Mies jatkoi, että "näistä asioista ei puhuta ristiin. Meillä ei ole seksielämää, mitä lapsiis tulee, eikä heillä ole, mistä meidän tarvis tietää"

Se hetki oli helpottava. Aiheeseen ei ole enää koskaan palattu.

Vierailija
12/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Äiti yritti mutta torjuin aiheen heti. Oma poikani on 18 ja puhuu avoimesti. Toisaalta hienoa, toisaalta kiusallista. Täytyis yrittää saada se puhumaan Mummun kanssa !

Mistä se puhuu sun kanssa?

Vierailija
13/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni antoi kortsun käteen kun lähdin abisristeilylle. Ja sanoi vaan että "tiedät varmaankin mikä tämä on".

Siinä se. 

Vierailija
14/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhuttu. Isä nyt oli muutenkin aika etäinen, mutta me lapset oltiin kaikki tosi läheisiä äidin kanssa, eikä tuommoisista asioista kyllä puhuttu koskaan, tosin uskon, että jos joku lapsista olisi halunnut niistä jutella olisi äiti niistäkin sitten puhunut. Taitaa vaan olla sen verran häveliäs ihminen, että tuntui vähän kiusaannuttavilta aiheilta :D.

Joskus lukioaikoina oli kaveriporukassa asiasta puhetta ja vain yksi sanoi, että hänen aitinsä oli joskus kertonut perusasiat kuukautisista, mutta seksistä ei oltu keskusteltu kenenkään kanssa, eikä kukaan tuntunut kummemmin parisuhdeasioistakaan vanhempien kanssa juttelevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän