Olen kateellinen sinkuille.
Kommentit (14)
Täällä av:llä kun lukee ketjuja parisuhteesta (esim. mies ja teini eivät tee kotitöitä, mies ei osallistu lapsenhoitoon, mies painostaa seksiin / akteihin joita ei itse halua, mies ei ota huomioon, mies haukkuu ulkonäköä ym) niin olen todellakin kiitollinen että olen sinkku. Hyviä miehiä on vähän ja ovat melkein poikkeuksetta varattuja (ei yllätä), joten sinkkuna mennään. Ihana mielenrauha ja vapaus!
SinkkuN
Kaksi kertaa eronneena voin sanoa että kun tulee moisia tuntoja niin kannattaa tehdä asialle jotain. Sinkuksi pääsee helposti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä av:llä kun lukee ketjuja parisuhteesta (esim. mies ja teini eivät tee kotitöitä, mies ei osallistu lapsenhoitoon, mies painostaa seksiin / akteihin joita ei itse halua, mies ei ota huomioon, mies haukkuu ulkonäköä ym) niin olen todellakin kiitollinen että olen sinkku. Hyviä miehiä on vähän ja ovat melkein poikkeuksetta varattuja (ei yllätä), joten sinkkuna mennään. Ihana mielenrauha ja vapaus!
SinkkuN
Ymmärrät kai, ettei tällaisille palstoille tehdä avauksia siitä, kun yhteiselämä toimii hyvin? Ei niistä tilanteista irtoa keskustelua eikä niihin tarvita vertaistukea tai neuvoja.
Jos itse olisin mieluummin sinkku kuin parisuhteessa, niin eroaisin välittömästi. Elämä ihan oikeasti on lyhyt, ei kannata tuhlata sitä olemalla onneton.
Sinkkuus on ihanaa. Töiden jälkeen lorvin kavereiden kanssa kaupoilla. Kukaan ei kysele milloin tulen missä olen. Töissä on kivaa. Hyvä palkka. Kotona ei ole miehen tavaroita tai sotkuja. Mutta hei on mullakin seksielämä,ihan vakituista;)
Tämä onkin tosi mukavaa. Ei kukaan koskaan keitä aamukahvia, ei tee ruokaa, ei siivoa. Aamulla lähdet tyhjästä kodista ja palaat tyhjään kotiin. Rullaat tinderiä sormet krampissa ja tulee yks mätsi kuukaudessa, joka sekin häviää kun pieru saharaan. Suunnittelet loman yksin, matkustat yksin. Vietät jouluaattoillan yksin. Kukaan ei rakasta eikä ole rapsuttanut 9 vuoteen.
Eläköön vapaus! (not)
N46
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin tosi mukavaa. Ei kukaan koskaan keitä aamukahvia, ei tee ruokaa, ei siivoa. Aamulla lähdet tyhjästä kodista ja palaat tyhjään kotiin. Rullaat tinderiä sormet krampissa ja tulee yks mätsi kuukaudessa, joka sekin häviää kun pieru saharaan. Suunnittelet loman yksin, matkustat yksin. Vietät jouluaattoillan yksin. Kukaan ei rakasta eikä ole rapsuttanut 9 vuoteen.
Eläköön vapaus! (not)
N46
??En nyt ihan ymmärrä N46 asennetta.
ihanaa on tehdä nuo asiat yksin!saat päättää milloin ja miten ja kaikki on sun omaa.Ihme valittaja olet!
No ei. Tämä 20 vuotta sinkkuna on tehnyt minusta kokovartalo kyrvän. Se näkyy jo kilometrin päästä naamastani. Perikato suoraan sanottuna. M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläköön vapaus! (not)
N46??En nyt ihan ymmärrä N46 asennetta.
ihanaa on tehdä nuo asiat yksin!saat päättää milloin ja miten ja kaikki on sun omaa.Ihme valittaja olet!
Saan? Joudun. 😕
N46
Vierailija kirjoitti:
SinkkuN
Ei "hyviä miehiä" ole vähän. Täällä valittavat parisuhteisiinsa tyytymättömät ihmiset, koska se on yksi palstan vakioaiheista. He tulevat tänne varta vasten valittamaan, koska heillä on sillä hetkellä asiat huonosti. Ei se anna minkäänlaista kuvaa ihmisten parisuhteista tai miehistä tai naisista yleensä. Aivan kuten pakkotoisto.comia lukemalla ei voi päätellä, että kaikki suomalaiset ovat kehonrakentajia tai voimailijoita.
Eiköhän tuo tilanne ole helposti muutettavissa. Sinulla on vain yksi elämä, ei kannata tuhlata sitä.