Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen sinkuille.

Vierailija
24.06.2021 |

T:Parisuhteessa oleva

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo tilanne ole helposti muutettavissa. Sinulla on vain yksi elämä, ei kannata tuhlata sitä.

Vierailija
2/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Yli 25-vuotiaana sinkkuus on helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi alkaa sinkuksi koska vain.

Vierailija
4/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av:llä kun lukee ketjuja parisuhteesta (esim. mies ja teini eivät tee kotitöitä, mies ei osallistu lapsenhoitoon, mies painostaa seksiin / akteihin joita ei itse halua, mies ei ota huomioon, mies haukkuu ulkonäköä ym) niin olen todellakin kiitollinen että olen sinkku. Hyviä miehiä on vähän ja ovat melkein poikkeuksetta varattuja (ei yllätä), joten sinkkuna mennään. Ihana mielenrauha ja vapaus!

SinkkuN

Vierailija
5/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa eronneena voin sanoa että kun tulee moisia tuntoja niin kannattaa tehdä asialle jotain. Sinkuksi pääsee helposti. 

Vierailija
6/14 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä av:llä kun lukee ketjuja parisuhteesta (esim. mies ja teini eivät tee kotitöitä, mies ei osallistu lapsenhoitoon, mies painostaa seksiin / akteihin joita ei itse halua, mies ei ota huomioon, mies haukkuu ulkonäköä ym) niin olen todellakin kiitollinen että olen sinkku. Hyviä miehiä on vähän ja ovat melkein poikkeuksetta varattuja (ei yllätä), joten sinkkuna mennään. Ihana mielenrauha ja vapaus!

SinkkuN

Ymmärrät kai, ettei tällaisille palstoille tehdä avauksia siitä, kun yhteiselämä toimii hyvin? Ei niistä tilanteista irtoa keskustelua eikä niihin tarvita vertaistukea tai neuvoja.

Jos itse olisin mieluummin sinkku kuin parisuhteessa, niin eroaisin välittömästi. Elämä ihan oikeasti on lyhyt, ei kannata tuhlata sitä olemalla onneton.

Vierailija
7/14 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus on ihanaa. Töiden jälkeen lorvin kavereiden kanssa kaupoilla. Kukaan ei kysele milloin tulen missä olen. Töissä on kivaa. Hyvä palkka. Kotona ei ole miehen tavaroita tai sotkuja. Mutta hei on mullakin seksielämä,ihan vakituista;)

Vierailija
8/14 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä parisuhteessa olevat on. Sen ihan aistii kaikesta.

Vierailija
9/14 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin tosi mukavaa. Ei kukaan koskaan keitä aamukahvia, ei tee ruokaa, ei siivoa. Aamulla lähdet tyhjästä kodista ja palaat tyhjään kotiin. Rullaat tinderiä sormet krampissa ja tulee yks mätsi kuukaudessa, joka sekin häviää kun pieru saharaan. Suunnittelet loman yksin, matkustat yksin. Vietät jouluaattoillan yksin. Kukaan ei rakasta eikä ole rapsuttanut 9 vuoteen.

Eläköön vapaus! (not)

N46

Vierailija
10/14 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin tosi mukavaa. Ei kukaan koskaan keitä aamukahvia, ei tee ruokaa, ei siivoa. Aamulla lähdet tyhjästä kodista ja palaat tyhjään kotiin. Rullaat tinderiä sormet krampissa ja tulee yks mätsi kuukaudessa, joka sekin häviää kun pieru saharaan. Suunnittelet loman yksin, matkustat yksin. Vietät jouluaattoillan yksin. Kukaan ei rakasta eikä ole rapsuttanut 9 vuoteen.

Eläköön vapaus! (not)

N46

??En nyt ihan ymmärrä N46 asennetta.

ihanaa on tehdä nuo asiat yksin!saat päättää milloin ja miten ja kaikki on sun omaa.Ihme valittaja olet!

Vierailija
11/14 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Tämä 20 vuotta sinkkuna on tehnyt minusta kokovartalo kyrvän. Se näkyy jo kilometrin päästä naamastani. Perikato suoraan sanottuna. M38

Vierailija
12/14 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläköön vapaus! (not)

N46

??En nyt ihan ymmärrä N46 asennetta.

ihanaa on tehdä nuo asiat yksin!saat päättää milloin ja miten ja kaikki on sun omaa.Ihme valittaja olet!

Saan? Joudun. 😕

N46

Vierailija
13/14 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan kadehdit. Sinkkuus on syvältä.

Vierailija
14/14 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SinkkuN

Ei "hyviä miehiä" ole vähän. Täällä valittavat parisuhteisiinsa tyytymättömät ihmiset, koska se on yksi palstan vakioaiheista. He tulevat tänne varta vasten valittamaan, koska heillä on sillä hetkellä asiat huonosti. Ei se anna minkäänlaista kuvaa ihmisten parisuhteista tai miehistä tai naisista yleensä. Aivan kuten pakkotoisto.comia lukemalla ei voi päätellä, että kaikki suomalaiset ovat kehonrakentajia tai voimailijoita.