Mitä mieltä ihmisestä joka ei käytä puhelinta eikä nettiä?
Yritin tavoittaa erästä henkilöä lähes puoli vuotta. Sitten näin hänet kaupassa ja menin jutulle. Sanoin että missä puhelin on, ja hän sanoi ettei jaksa sellaista kun kaikki soittelee ja lätisee turhia. Sanoi että nettiä käyttää vain laskujen maksamiseen. Kirvesmiehenä raksalla töissä ja lukee vapaat kirjoja eikä vietä sitä netissä kuten normaalit ihmiset nykyään. On siinä tylsä elämä.
Ei tulisi mitään ilman nettiä ja puhelinta.
Kommentit (12)
Siis ap:lla on turha elämä. Kirvesmiehellä on sisältöä elämässään.
Hän on löytänyt oman onnensa elämään, oman tavan olla ja elää.
Radiohiljaisuus tekisi monelle muullekin hyvää, joka painiskelee somen luomien ulkopuolelta tulevien vaatimusten kanssa.
Kuulostaa hyvältä. Netti sopisi hänelle ehkä paremmin, kuin puhelin. Jospa hänellä on hyvä sohva ja kirjoja kotona.
Vähän yritystä. Missä kaikki hyvät provoilijat ovat?
Miksi mitään ei uskota mitä kirjoitetaan? Kaikki on aina provoa.
Maksaa sentään laskut netissä ja varmaan hoitaa muitakin asioita. Se on kätevää, mutta mitä muuta pitäisi netillä tehdä? Ihailen tuota miestä. Itse kyllä käytän Youtubea ja suoratoistopalveluita ja vauvapalstaa.
arvostan. mulla on puhelin mutta olen kauan aikaa sitten poistanut kaikki random tyypit siitä enkä vastaa random numeroihin koskaan.
Ihailen suuresti.
Haaveilen samasta.
Myös kätevä ja pätevä mies mutta vaimo hoitaa netin kun vain niin kiinnosta.
Haha, pummi ap olisi vaan halunnut teettää tutulla, kätevällä kirvesmiehellä ilmaiseksi jonkun homman.
Sellainen vielä että ikääkään ei ole kuin 32 tai 33.