Salama iski ja ukkonen jyrähti ja pelästytti robotti-imurini niin, että alkoi vilkuttamaan valoja ja höpöttömään omiaan
Kommentit (16)
Pitäisi ottaa se varmaan hetkeksi syliin rauhoittumaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ottaa se varmaan hetkeksi syliin rauhoittumaan.
En kestä tätä mielikuvaa :D
Käy helteellä kuumana. Anna rauhoittua pimeässä kaapissa. Kyllä se ensi viikolla on jo rauhoittunut.
Mies sanoi että vanhassa vara parempi eikä ole halukas ostamaan uutta..
ihan oikeasti, hetki sitten ukkosti ja kuulin piipauksen, induktiolevy oli mennyt päälle itsekseen. tyhjä kattila levyllä kävi jo kuumana kunnes ehdin hätiin.
Imurisi älykkyys parani ukkosen seurauksena noin 150% eli kohta voit keskustella imurisi kanssa esim. päivän uutisista. Varo vaan ettei imurisi esim. ala määräämään mitä saat katsella tv:stä.....
Vierailija kirjoitti:
ihan oikeasti, hetki sitten ukkosti ja kuulin piipauksen, induktiolevy oli mennyt päälle itsekseen. tyhjä kattila levyllä kävi jo kuumana kunnes ehdin hätiin.
tuosta vaarasta ei puhuta ennenkuin joku kuolee.
Mun robotti-imuri sekosi ukonilmasta ja lähti vaan yhtäkkiä leikkaamaan nurmikkoa.
Mikä hänen nimensä on? En tunne ketään robotti-imurin omistajaa, mutta monella tutulla on robottiruohonleikkuri ja niillä nimet. ☺️
Vierailija kirjoitti:
Mun robotti-imuri sekosi ukonilmasta ja lähti vaan yhtäkkiä leikkaamaan nurmikkoa.
Meillä robotti-ruohonleikkuri lähti ukkosella liikkeelle 5h etuajassa, kuin olisi pitänyt lähteä.
Voi toista. Onko hän jo rauhoittunut? 😄
Tärkeintä on pysyä itse rauhallisena, niin hän näkee ettei ole mitään hätää.
Juhannusloitsua varmaan lausui. Pidä se nyt lukkojen takana, sillä voi olla hinku riiuulle lähteä.