Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätyykö kenenkään muun leuat lenkillä? - Kapulat rattaissani

Vierailija
17.06.2014 |

Olen normaalipainoinen nainen. Geenieni ansiosta olen laiha, vaikka puputan karkkia lähes päivittäin. Vasta vaatteiden alta paljastuu karu totuus; laihaläskiyteni.

Haluan aloittaa lenkkeillyn ja terveelliset elämäntavat. Saan kohdata jatkuvasti mitä raivostuttavimpia ongelmia. Asiaan vaikuttavat varmasti oma asennevammani ja silmitön liikuntavihani, mutta yhtä ongelmaa en osaa ratkaista: leukojen särkemistä. Ilmiö tapahtuu kylmällä säällä, kun lämpötila laskee alle viiteentoista. Luulin, että edes kesällä olisin turvassa leukakivulta, mutta en näköjään - tuollahan sataa lunta. Leukoihin siis SATTUU, ja sisälle on mentävä melko pian, ellen halua ihan oikeasti kärsiä. Tunne ilmenee siis leukojen "sivuilla", ja se on sellainen jäätymismäinen, kolottava, pakottava ja särkevä tunne. Mistä tämä voisi johtua?

Täytyy sanoa, että olen muutenkin herkässä tilassa aina liikkuessani, sillä se on maailman vastenmielisin asia ja liikuntatuokion jälkeen yleensä käperryn lattialle itkemään silkkaa ärtymystäni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tehnyt aina tuota viileämmällä ilmalla ja kun hengästyn, kauhea kipu korvissa ja leuoissa.

Vierailija
2/7 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen lenkkeilyvammainen. Mulla kipu tulee vaan kaulaan/hartiaan ja pahinta jostain syystä viileällä. Siis oikeasti vihloo ja särkee julmetusti kun hengästyy. Alkoi silloin, kun esiteininä venähdin yhtäkkiä pituutta ja lääkärin mukaan joku hermo jäi puristuksiin. Oireilee sitten hermosärkynä kun hengästyn ja käsi liikkuu juostessa. Nykyään harvemmin muuten. Aiemmin se saattoi tulla ihan vaan, kun aivastin ja hartia liikahti äkillisesti tai jos hypin trampoliinilla. Haluaisin oikeasti pystyä lenkkeilemään kunnolla, mutta no can do, ei kärsi hengästyä kunnolla.

Vierailija
4/7 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika mulla, etenkin pyöräillessä:(

Vierailija
5/7 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaudenhampaat tallella? Minulla ne vaivaavat noin lenkkeillessä, hammaslääkäri siitä jotakin sanoi.

Vierailija
6/7 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on samaa. Ilmenee lähinnä pyöräillessä. olis kyllä joku konsti tähän näppärä, jos jollain on.

Vierailija
7/7 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans sama vika. Hammaslääkärissä tutkittiin asia ja todetiin sen olevan leukanivelistä kiinni. nyt eivät ole oireilleet. Kiitos pipojen jotka suojaa leukaperiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän