Röyhkeyden huippu myynti-ilmoituksessa!
"Ei tekstareita, ei viestejä, vain soitot oikeilta ostajilta." Onko RÖYHKEÄMPÄÄ nähty? Lähetän piriuttain tekstarin salaisesta numerosta: oot nolo! 😅
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei saa kiusata myyjäparkoja. Just ite kirosin tyhjänkyselijöitä. Ensin kysytään lisätietoja ja että onko myyymättä ja kun vastaa, sitten ei viittitä ees kiittää vastauksesta
Kauppoja hierotaan viesteitse niin kauan, että myyjä ymmärtää tuotteen reaalihinnan.
AP
Yleensä oikeissa ostoaikeissa olevat soittavat, huvikyselijät lähettävät viestejä. Kerran tosin oli poikkeus säännössä, mutta johtui siitä, että kello oli jo varsin paljon, eikä ostaja halunnut häiritä soitolla. Lähettikin ensin viestin, jossa pahoitteli yhteydenottoa siihen vuorokauden aikaan, ja kysyi onko tuote vielä myytävänä ja milloin sopisi soittaa.
Kuka haluaisi 1000 tekstaria joiltain renkaanpotkijoilta, jotka eivät kuitenkaan ole ostamassa tuotetta. Jos tuote oikeasti kiinnostaa, niin kai sitten voi soittaakin.
Myyjä saa aina valita ostajansa itse.
Viestejä vois useita kymmeniä, jopa satoja, turhia kyselyjä.
Kuka niitä ehtisi ja jaksaisi lukea.
Tosi ostaja soittaa ja puhelimessa asiat hoituvat selkeästi ja nopeammin.
Luuletko ap, että joku myyjä alkaisi naputella useita kymmenenä viestejä joillekin mahdollisille ostajille. Taatusti ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa kiusata myyjäparkoja. Just ite kirosin tyhjänkyselijöitä. Ensin kysytään lisätietoja ja että onko myyymättä ja kun vastaa, sitten ei viittitä ees kiittää vastauksesta
Kauppoja hierotaan viesteitse niin kauan, että myyjä ymmärtää tuotteen reaalihinnan.
AP
Tai ostaja :) Ja nimenomaan viesteillä, että tieto jää talteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa kiusata myyjäparkoja. Just ite kirosin tyhjänkyselijöitä. Ensin kysytään lisätietoja ja että onko myyymättä ja kun vastaa, sitten ei viittitä ees kiittää vastauksesta
Kauppoja hierotaan viesteitse niin kauan, että myyjä ymmärtää tuotteen reaalihinnan.
APTai ostaja :) Ja nimenomaan viesteillä, että tieto jää talteen
Mikä tieto?
Kuluttajansuoja ei koske tuollaisia kauppoja. Joten aivan sama mitä jää muistiin.
Vain allekirjoitetut kauppakirjat pätevät oikeudessa, jos jokin niin paha juttu tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Myyjä saa aina valita ostajansa itse.
Viestejä vois useita kymmeniä, jopa satoja, turhia kyselyjä.
Kuka niitä ehtisi ja jaksaisi lukea.
Tosi ostaja soittaa ja puhelimessa asiat hoituvat selkeästi ja nopeammin.
Luuletko ap, että joku myyjä alkaisi naputella useita kymmenenä viestejä joillekin mahdollisille ostajille. Taatusti ei.
Semmoinen ruohonjuuritason havainto tähän väliin, että viestejä ei tarvitse naputella kymmeniä, hyvä jos joka toinen päivä tulee yksi. Viesti jää talteen ja viestiketjussa voi sitten vaihtaa osoitteet ja puhelinnumerot ja lähettää myyntikohteen tiedot ja kuvat ja kuvan ilmoituksesta ja linkin paketin seurantasivulle yms. mitä niitä juttuja nyt onkaan, mitä netissä tavaraa myytäessä kuuluu normirutiineihin. Kaikki jää talteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa kiusata myyjäparkoja. Just ite kirosin tyhjänkyselijöitä. Ensin kysytään lisätietoja ja että onko myyymättä ja kun vastaa, sitten ei viittitä ees kiittää vastauksesta
Kauppoja hierotaan viesteitse niin kauan, että myyjä ymmärtää tuotteen reaalihinnan.
APTai ostaja :) Ja nimenomaan viesteillä, että tieto jää talteen
Mikä tieto?
Kuluttajansuoja ei koske tuollaisia kauppoja. Joten aivan sama mitä jää muistiin.
Vain allekirjoitetut kauppakirjat pätevät oikeudessa, jos jokin niin paha juttu tulisi.
Kaikki kaupankäyntiin liittyvä tieto vai kirjaatko paperille kynällä osoitteet ja tavaat puhelimessa tilinumerot ? Linkki seurantakoodisivulle, osoite, kuva tuotteesta , kuva postipaketista....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa kiusata myyjäparkoja. Just ite kirosin tyhjänkyselijöitä. Ensin kysytään lisätietoja ja että onko myyymättä ja kun vastaa, sitten ei viittitä ees kiittää vastauksesta
Kauppoja hierotaan viesteitse niin kauan, että myyjä ymmärtää tuotteen reaalihinnan.
APTai ostaja :) Ja nimenomaan viesteillä, että tieto jää talteen
Mikä tieto?
Kuluttajansuoja ei koske tuollaisia kauppoja. Joten aivan sama mitä jää muistiin.
Vain allekirjoitetut kauppakirjat pätevät oikeudessa, jos jokin niin paha juttu tulisi.
Tieto siitä mitä on sovittu hinnaksi. Yleensä ostajat alkavat vielä tavaraa noutaessaan tinkaamaan ja väittämään, että hinnaksi sovittiin x vaikka oikeasti oli sovittu y. Siinä vaiheessa voi näyttää tekstaria ja sanoa ota tai jätä.
-eri
Mä lisäsin ilmoitukseen, että hinnasta en tingi yhtään + perustelut.
Aikani meni siihen, että tsekkasin kyselyjä, joissa tarjottiin jopa puolet alhaisempaa hintaa. Lopulta en viitsinyt enää edes vastata noille.
Ja kas, tavara meni heti kaupaksi pyyntihintaan. Ei tarvinnut tingata ja vängätä edes hakuvaiheessa. (Niin, kyseltiin myös, voinko lähettää tavaran, omalla kustannuksellani tietty. 🙄)
Tämä tori.fi:ssa. Facen myyntisivuilla oli ne häirköt.
Vierailija kirjoitti:
Mä lisäsin ilmoitukseen, että hinnasta en tingi yhtään + perustelut.
Aikani meni siihen, että tsekkasin kyselyjä, joissa tarjottiin jopa puolet alhaisempaa hintaa. Lopulta en viitsinyt enää edes vastata noille.
Ja kas, tavara meni heti kaupaksi pyyntihintaan. Ei tarvinnut tingata ja vängätä edes hakuvaiheessa. (Niin, kyseltiin myös, voinko lähettää tavaran, omalla kustannuksellani tietty. 🙄)
Tämä tori.fi:ssa. Facen myyntisivuilla oli ne häirköt.
Laitan itse aina vähän tinkivaraa hintoihin.
Kerran kävi torikaupoilla niin, että sovittiin hinnaksi 40 euroa niin ostaja tuli ihan pokkana 20 euron setelin kanssa tavaraa noutamaan ja kuvitteli saavansa sillä hintaa. Lähti raasu sitten tyhjinä käsin takaisin.
Facebookissa ei oikein kauppa käy. Torilla jonkin verran ihan silloin ekana päivänä kun laittaa tavaran myyntiin. Pitäis kuvailla lisää että sais vähän käyttörahaa loppukuuksi, kun tuli yllättäviä kulueriä :(
Ei saa kiusata myyjäparkoja. Just ite kirosin tyhjänkyselijöitä. Ensin kysytään lisätietoja ja että onko myyymättä ja kun vastaa, sitten ei viittitä ees kiittää vastauksesta