Minut on jätetty monta kertaa peräkkäin täysin yllättäen,
itse aina luullut, siinä vaiheessa suhteessa kaiken olevan hyvin. Enää en uskalla edes yrittää parisuhdetta, niin surullista kuin se onkin mutta en enää kestä yhtään kertaa jätetyksi tulemista. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-kaverikin on, siis kaveriensa toimesta. Oli niin kontrolloiva ihminen, ettei ymmärtänyt normaalisti, jos toinen halusi omaa tilaa ja oman elämän. Synnytti siitä aina kauhean syyttelyn ja sai toisen tuntemaan itsensä todella huonoksi. Olisi toki kiva etääntyä luonnollisesti, mutta jos se ei sovi toiselle vaan kontrolloi toista, niin jotenkinhan siitä on irti päästävä.
Tuollainen kaverisuhde onkin raastava ja ottaa enemmän kuin antaa. Itselläni ei kuitenkaan tuollasta ongelmaa ole parisuhteissa, en siis ole kontrolloiva ja annan kyllä tilaa pyytämättäkin kun tarvitsen sitä itsekin aika paljon. AP
Mun ex-kaverikin on, siis kaveriensa toimesta. Oli niin kontrolloiva ihminen, ettei ymmärtänyt normaalisti, jos toinen halusi omaa tilaa ja oman elämän. Synnytti siitä aina kauhean syyttelyn ja sai toisen tuntemaan itsensä todella huonoksi. Olisi toki kiva etääntyä luonnollisesti, mutta jos se ei sovi toiselle vaan kontrolloi toista, niin jotenkinhan siitä on irti päästävä.