Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana!?

Vierailija
14.06.2014 |

Auttakaa mua. Oon 19-vuotias nuori neitonen ja nyt pelkään olevani raskaana. Olen käyttäny aina yhdynnän aikana kondomia, mutta pelkään että vahinko on saattanu sattua silti. Alavatsaa on nyt pari viikkoa turvottanut ja sellaista nipistelyn tunnetta on aina välillä. Rinnat aristaa ja on turvonneet. Mua väsyttää ihan hirveesti ja paleltaa koko ajan. Muutenkin sellainen ehkä vähän flunssainen olo. Raskaus ei todellakaan olisi toivottu joten en tiiä mitä teen. Missä vaiheessa testi näyttää varmiten, että olenko raskaana vai en?

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja nälkä ja jano on koko ajan!

Vierailija
2/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla säännöllinen kk-kierto? Tee silloin, kun kuukautisten todennäköisestä alkamispäivästä olisi muutama päivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos tekisit vaikkapa raskaustestin?

Vierailija
4/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuukautisesi ovat myöhässä, raskaustesti näyttää oletko raskaana vai et. Eli siihen asti joudut odottelemaan. Ja sitten vain puhelua lääkäriin jos testi näyttää positiivista ja raskauden haluat keskeyttää. Älä turhaan panikoi

Vierailija
5/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet, ihan samanlaiset oireet oli minullakin. Mutta testin ostoon.

Vierailija
6/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen aristus oli mulla eka oire kaikista kolmesta lapsesta. Ei raskaus ole maailmanloppu vaikka yllätys olisikin <3 Tsemiä!

Vierailija
7/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On säännöllinen kierto.. Ens viikolla pitäs alkaa menkat.. Saa nähä saako isovanhemmat kuulla vauva uutisia juhannuksena.. Aattelinki että ootan pari päivää siitä päivästä ku menkkojen pitäs alkaa. Se tässä vaan on suurin ongelma, että mulle henk.koht. abortti on murha, ni sit sitä ollaan paksuna jos ollaan.

Vierailija
8/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teini käyttää omista vanhemmistaan sanaa isovanhemmat, jos epäilee olevansa raskaana viikolla 3???

Vierailija
9/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä omista vanhemmista puhunukkaa.. Juhannukseks mennään siin MINUN isovanhempien luo..

Vierailija
10/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten abortti voisi olla murha, kun alkio ei edes tunne tuossa vaiheessa mitään? Ajattelin vain, että miksi synnyttää väkisin ei-haluttu lapsi, jos pelot ovat noin suuret?

Testi kertoo kuitenkin totuuden, tsemppiä ap!

Vierailija
11/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkio on sikiön alkumuoto ja sikiö on jo ihminen. Mulle se on aina ollu negatiivinen juttu ja tulee todennäköisesti aina olemaankin. Katotaan ny miten testin kanssa käy ja mietitään sitte enemmän.

Vierailija
12/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menkkojen pitäs alkaa vasta viikon päästä, niin sullahan ei olisi alkio edes kiinnittynyt vielä pari viikkoa sitten kun oireet alkoivat.

Vierailija
13/13 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ite oon 18v. Testin mukaan olen raskaana ja mun poikaystävä pettää ja lapsi tulossa.. Kertokaa omia kokemuksia yksin huoltajuudesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme