Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon katkera, pahansuopa, juonitteleva ja kaikki johtuu tylsyydestä

Vierailija
14.06.2014 |

Kun mulla on täällä kotona niin paljon aikaa kolmen lapsen kanssa, niin yksin päässäni kehitän kaikkia ajatuksia ja luon vahvoja mielipiteitäni facebookkiin jne. Miten saisin arkipäiväni kulumaan jonkun positiivisen asian seurassa. Lapset kuitenkin nukkuu päiväunet ja leikkii paljon keskenään joten mulle jää siivouksienkin jälkeen turhaa aikaa paljon. Nyyh. Yksinäisyys tekee sekon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmistenilmoille?

Vierailija
2/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:42"]

Lähde ihmistenilmoille?

[/quote]

Lasten kanssa se on pelkkää huutamista ja hosumista ja työllistävää, ei yhtään postiivista. Puistossa voi käydä, mutta ei siellä tule juteltua kuin lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kiero ja siksi yksinäinen, koska ihmiset näkevät lävitsesi. Tämä on todellinen syy-seuraus-ketju.

Vierailija
4/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinä iltaisin sitten teet? Missä vaiheessa sinulta on ihmisen elämä jäänyt väliin, ja olet muuntunut pelkäksi lapsenhuoltorobotiksi?

Vierailija
5/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:45"]Olet kiero ja siksi yksinäinen, koska ihmiset näkevät lävitsesi. Tämä on todellinen syy-seuraus-ketju.[/quote]

Ehkä sitten näin. ap

Vierailija
6/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:52"]

Mitäs sinä iltaisin sitten teet? Missä vaiheessa sinulta on ihmisen elämä jäänyt väliin, ja olet muuntunut pelkäksi lapsenhuoltorobotiksi?

[/quote]

Kun mies on kotona, me tehdään yhdessä perheenä kaikkea. Silloin ei omat ajatukset kasva isoiksi. Kaikista onnellisin olen kun pääsen harvoin ystävieni kanssa vaikka kahville jakamaan ajatuksiani tai vaikka töihin pariksi päiväksi tuuraushommiin. Oih, niin vapauttavaa kun seurana ei ole vain omat ajatukset ja lasten kiukuttelu.

Ap

Vierailija
7/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt missään perhekerhoissa tmv?

Vierailija
8/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmistenilmoille?

[/quote]

Elä helvetissä kannusta tällaista persettä. Pysyköön mökissään ja provoilkoon virtuaalimaailmassa, mutta kusipäitä reaalimaailmassa riittää ilman tätäkin nilkkiä. Vain tylsillä ihmisillä on tylsää. Kaikkialla. Se on pään sisällä se onttous.

Vierailija
9/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 15:28"]

Oletko käynyt missään perhekerhoissa tmv?

[/quote]

Kerran. Kukaan ei puhunut mulle. Ap

Vierailija
10/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 15:31"]

Lähde ihmistenilmoille?

[/quote]

Elä helvetissä kannusta tällaista persettä. Pysyköön mökissään ja provoilkoon virtuaalimaailmassa, mutta kusipäitä reaalimaailmassa riittää ilman tätäkin nilkkiä. Vain tylsillä ihmisillä on tylsää. Kaikkialla. Se on pään sisällä se onttous.

[/quote] Siis mulla on tylsää vain tää lapsiperhearkielämä. Muuten on kyllä hauskaa kavereitten kanssa ja tykkään olla ihmisten seurassa ja menestyn elämässäni. Mutta usein sitä ollaan lasten kanssa keskenämme täällä kotona