Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, huomenna syksyä kohti, päivä lyhenee

Vierailija
21.06.2021 |

Minä rakastan syksyä. Marjat, sienet, ruska, pakkas-aamut, kuulasta, raikasta ja seesteistä kesän kaaosmaisen sekasorron jälkeen. Onneksi yöt alkavat jo huomisesta pimenemään pikkuhiljaa ja päästään nauttimaan syksystä. Sieltä se onneksi tulee, tänäkin vuonna.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Syksy on kiva, mutta kyllä kesällä eletään, nautitaan. Ei stressaa työt ja kaikki ovat hyvällä tuulella. Voittaa syksyn milloin vain.

Vierailija
2/9 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on lähes kuukausi, ennen kuin käsillä on keskimäärin vuoden lämpimin hetki. Sillä ei paljon ole väliä, nouseeko aurinko kolmelta vai neljältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa jo joulu

Vierailija
4/9 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun tulee taas pimeää ja viileät ilmat, vesisateet, ruska jne. Kesäkin on ihan kiva, mutta ei niin kiva kuin syksy.

Vierailija
5/9 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää haikailla jo syksyä?! Kyllä minäkin rakastan syksyä, mutta on myös ihanaa että nyt on kesä. Helteistä en tykkää, kun en pysty olemaan, mutta silti rakastan kesää ja lintujen laulua, vihreyttä ja luonnon rehevyyttä. Ei nyt vielä mietitä syksyä!

Vierailija
6/9 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä syksyn ihanuutta provoilevat ovat täällä jokakesäinen riesa. En tunne ketään, joka ei pitäisi kesästä. Kaikki tuntemani ihmiset vihaavat syksyä. Samoin minä. Kesä on parasta aikaa ihmisen elämässä täällä kotimaassa. Syksy on inhokkivuodenaika kaikille. Se on päivänselvää. Mutta provoilijat provoilevat aina. Porvoossa rakastetaan syksyä.

Vierailija
7/9 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen olen minä, kun rakastan kaikkia vuodenaikoja. 

Voi nauttia hetkestä. 

Vierailija
8/9 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä syksyn ihanuutta provoilevat ovat täällä jokakesäinen riesa. En tunne ketään, joka ei pitäisi kesästä. Kaikki tuntemani ihmiset vihaavat syksyä. Samoin minä. Kesä on parasta aikaa ihmisen elämässä täällä kotimaassa. Syksy on inhokkivuodenaika kaikille. Se on päivänselvää. Mutta provoilijat provoilevat aina. Porvoossa rakastetaan syksyä.

Olet hyvin väärässä. Syksystä tykkää moni.

Vierailija
9/9 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa päivän pituus lyhenee keskiviikosta alkaen. Seisaukset kestävät 2 vuorokautta mutta ensimmäinen niistä on valikoitunut viralliseksi seisauspäiväksi kalenteriin.