Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni ei pidä enää yhteyttä

Vierailija
13.06.2014 |

Siskollani on neljä lasta, minulla ei ole yhtäkään. Perheen perustamisen jälkeen siskoni ei ole enää pitänyt yhteyttä, näemme vain jouluna vanhempiemme luona.

Hän ei vastaa puheluihin eikä viesteihin.

Vanhempiin on kyllä yhteydessä joka viikko, mutta minuun ei enää ollenkaan. Ihmettelen tätä ja paljon.

Olen vanhemman pojan kummi, joka on minulle lähes tuntematon henkilö.

En ymmärrä, miksi minua edes pyydettiin kummiksi? Olen muutenkin ihmeissäni, miksi siskoni on poistanut minut elämästään lähes kokonaan? :(

Ennen olimme läheisiä ja puhuimme ihan kaikesta. En enää aio soittaa enkä viestitellä, saavat mun puolestani olla rauhassa!

Oli pakko vaan purkautua edes jollain tavalla, kiitos ja anteeksi!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko alkoi käyttäytyä noin jo vuosia sitten ja vähän aikaa sitten tajusin, että hänellä on vakava alkoholiongelma, laittoi välit poikki kokonaan kun tajusin asian. Hän on muutenkin sellainen, ettei koskaan näe itsessään mitään vikaa, vaan vika on aina muissa. Eli voi olla ap, että siskosi haluaa salata sinulta jotain tai sitten kyse voi olla sisarkateudesta. Voimia sinulle.

Vierailija
2/5 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin välit poikki siskooni, kun hän ei millään muuten tajunnut, miten hänen käytöksensä loukkasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä käytöstä, kerros nyt vielä onko siskosi vaihtanut uskontoa tai aloittanut jonkun uuden harrastuksen? tai pitääkö hän ystävänään jotain ajanviejää?

Vierailija
4/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alkoholisoitunut, likainen, uuvuttavuuteen asti huomionkipeä, kovaääninen. Tukahdutat ihmiset seurassasi, pummit kaiken sisaruksiltasi, sotket, odotat valmista, et koskaan siivoa jälkiäsi, et auta yhteisissä asioissa mm. äitiä. Odotat palveluksia, istut valmiiseen pöytään, et anna itsestäsi mitään muuta kuin vaatimuksia.

Tekee mieli suojella lapsia känniörinöiltäsi ja muistoiltasi, joissa ei ole enää siteeksikään totta. Elät menneisyydessä, joka on vain sinun mielikuvitustasi, alkoholi on tuhonnut sinut. Olet nolannut koko perheen puhumalla kaupungilla ja kapakoissa niin sukulaislasten kuin kotiperheesikin yksityisasiat. En tahdo kertoa sinulle itsestän enää mitään, koska jaat sen kaiken baaritiskillä heti huomenna.

Sinussa ei ole jäljellä enää mitään siitä sisaruksesta, joka oli joskus rakas ja liikuttavasti vähän erilainen ja puolustettava. En jaksa enää kannatella, piilotella mokiasi, paikkailla kämmäyksiäsi, pitää kulissejasi yllä. Elät aikuisen ihmisen elämää. Jos se sisältää sen, että kauppakassisi homehtuu kiinni lattiaan tai puserosi haisee tupakalle ja päärasvalle, niin FINE. En jaksa enää, olet valinatsi tehnyt ja samanhenkist ihmisesi löytänyt kapakoista.

Vierailija
5/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItäs sanot, ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä