En anna mieheni katsoa jalkapalloa
Koska laji on typerä eikä voisi mua vähempää kiinnostaa. Järjestin niin työni että se vahtii lapsia ja vie niitä harrastuksiin, hoitaa iltaisin lasten ruokailut jne. Raukka otti lomansa tähän mokomien kisojen takia mutta haaveeksi saa jäädä! Tehköön järkeviä asioita ja menköön vaikka mattopyykille.
Kommentit (15)
Kuka nyt keskellä yötä mattoja pesee?
Miten jalkapallon katsominen voi haitata ketään.
Minä oikeastaan toivoisin että mieheni olisi kiinnostunut jalkapallosta..Mutta katsoo vain brasilian pelit...
Mitähän ne lapset harrastaa kun osa otteluista alkaa kuitenkin vasta yhdeltä yöllä? ---lastensuojeluilmoitus---
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:30"]Mitähän ne lapset harrastaa kun osa otteluista alkaa kuitenkin vasta yhdeltä yöllä? ---lastensuojeluilmoitus---
[/quote]
Yöllä se niitä ainakaan katso, nukkuu mun vieressä ja huomaan kyllä jos Nousis.
Hyvä! Jalkapallossa oppii huonoa moraalia: teeskennellään loukkaantumisia, rikotaan sääntöjä eikä tunnusteta, jos tuomari ei näe jne. Kyseinen moraali voisi mieheltä siirtyä lapsiinkin!
Mun mielestä miehes voi sitten sulkea teidän netin jottet pääse av:lle provoilemaan.
Vähemmästäkin on otettu avioeroja pahoinpitelyistä puhumattakaan.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:32"]Olet sadisti.
[/quote]
Pah.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:47"]Vähemmästäkin on otettu avioeroja pahoinpitelyistä puhumattakaan.
[/quote]
Jos suhde kaatuu johonkin jalkapalloon niin saa kaatuakin.
Pelithän on keskellä yötä!!! Lapsethan nukkuu silloin eikä varmaan kukaan keskellä yötä mattoja pese. Sulle tulee sitten varmaan pelkkää iltavuoroa ja yövuoroa seuraavan kuukauden ajan.
Jos tää on totta niin sä ansaitset vuoden huonoin vaimo pokaalin.
Saako miehesi ostaa housut, joista lahkeet lähtee vetskareilla irti?
Olet hieno ihminen. Kiusa Se on pienikin kiusa ja lähimmäisiä kannattaa kampittaa aina tilaisuuden tullen. Olet luultavasti aarre myös työnantajallesi. Onnea!
No oletpas kusipäinen vaimo.