Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisen vuoden opiskelija ja raskaana poikaystävälle!

Vierailija
13.06.2014 |

Mies toivoo että pitää lapsen, minä taas en ehkä ole valmis. Miehellä on ilmeisesti päässyt joskus ennen seuraamaan opiskelijaperheen elämää kun tietää kertoa ja samalla oikoa minun väärinkäsityksiä sen haasteista. Mutta silti. Kirjoittaa kandi samalla kun hoitaa lasta? Olisinko valmis siihen ja ehkä kuitenkin aika mulkkua tehdä abortti kun mies haluaa pitää lapsen ja on vakuuttunut siitä että selvitään siitä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen omien opintojeni ja ylioipsto-opettajan urani aikana nähnyt monta lapsia saavaa opiskelijaperhettä. Tosiasiahan on, että et sä kirjoita kandia etkä gradua samalla kun hoidat lasta, vaan sä pidät normaalin äitiys- ja mahdollisesti vanhempainloman, ja sit sä panet sen lapsen päivähoitoon ja jatkat opintojasi. Opiskelet päivällä ja kirjoitat sen kandin ja gradun ja muutkin työt kun lapsi on hoidossa.

Ei lapsi mikään katastrofi ole, mutta ei myöskään kannata kuvitella, ettei se mitään merkkaa. Useimmille se merkkaa käytännössä puolen vuoden tai vuoden taukoa opiskeluissa. Toisaalta voi olla, että se, kun lapset on jo tehty, nopeuttaa siirtymistä työelämään valmistumisen jälkeen.

Vierailija
2/2 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan tuo rattaat mukaan luennoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla