Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos av-ennustajalle!

Vierailija
20.06.2021 |

Ennen joulua pyysin tällä palstalla ennustajaa kertomaan, kauanko vielä kärsin sairaudestani. Olen 7 vuotta ollut kipeä ja äärettömän epätoivoinen tuolloin. Vastasi, että vielä jonkun aikaa pitää jaksaa mutta sitten helpottaa. Sain helmikuussa lääkärin uskomaan, että olen saikulla niin kauan että alkaa tapahtua. Muutama kuukausi lähetteitä sinne tänne ja huhtikuussa sain uuden lääkkeen. Nyt on painoa lähtenyt 15kg itsestään, jaksan ulkoilla ja olla töissä (ja vielä töiden jälkeenkin jaksan touhata kotona). Ehkä tuo ennustus antoi sen viimeisen toivonrippeen, jolla jaksoin taistella itselleni parempaa hoitoa. En itse uskonut, että muutos voi olla näin iso. Kiitos sinä tuntematon ennustaja, pelastit elämäni!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla on halvat huvit

Vierailija
2/6 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taisin ennustaa että käyt pöntöllä ja sitten ruskea sukkula molskahtaa. Toteutuiko? 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluilla on halvat huvit

Sitten olen mielelläni hullu. Tarkoitin vain, että täällä ehkä vitsinäkin heitetty muutama lause voi toiselle olla se viimeinen sysäys, toivonripe tai ratkaiseva tsemppi. Epätoivoisena tarttuu kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan, mulle se oli tuo ennustus. Ap

Vierailija
4/6 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) Olen ennenkin nähnyt kaikkea, piti vastata kun tuli "olo". Sinussa oli hyvin vahvana läsnä jo lopputulos, sitä ei voinut olla tuntematta.

Vierailija
5/6 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ennusti että eroan maaliskuussa. En ole eronnut. Kriisit edelleen päällä.

Vierailija
6/6 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ennusti että eroan maaliskuussa. En ole eronnut. Kriisit edelleen päällä.

Tuollaista ei voi ennustaa kellekään koska se riippuu yksinomaan omasta toiminnastasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän