Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuin tyhmä voi ihminen olla? Löysin puhelimen

Vierailija
10.06.2014 |

Löysin kaupan vessasta puhelimen, joka päällä ja ei siinä ollut mitään lukituksia. Tiedän et vähän väärin toimittu, mutta uteliaisuus vei lopulta voiton ja katoin vähän galleriaa ja täynnä tän tyypin varmaan omia alastonkuvia! Ton ois voinu löytää kuka vaan!! Soitan kohta tuolta johonkin äiti-numeroon et löytää omistajansa. Nuorelta naiselta vaikuttais. Oli yks videokin mut vaikutti vahingossa kuvatulta, siinäkin alasti. Huhhuhhhuijjjakkaa!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän se varsinainen järjen riemuvoitto sit oletkin.

Vierailija
2/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sehän varmaan aatteli hukkaavansa puhelimensa. eiku!

Ihan typerää tutkia toisten kuvia ylipäätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meinasitko itseäsi vai? Mielestäni olet kyllä aika kyrpä, itseasiassa rikoit lakia katsomalla hänen puhelintaan

Vierailija
4/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko eea hyvä kroppa?

Vierailija
5/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ton ois voinu löytää kuka vaan!!"

Niin kuten joku utelias tyyppi joka käy kaikki kuvat läpi ja vielä ulisee siitä palstalle. Kas kun et ladannut niitä vielä tänne.

Vierailija
6/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tunnen monia ikäisiäni, nuoria siis, joilla ei ole lukitusta puhelimessa.

Vierailija
7/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa te kaksinaismoralistisia. Lyön vaikka vetoa, että puolet teistä päivittelijöistä olisi myös "vähän vilkaissut" kuvia ja viestejä...

Vierailija
8/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 15:03"]

Olettepa te kaksinaismoralistisia. Lyön vaikka vetoa, että puolet teistä päivittelijöistä olisi myös "vähän vilkaissut" kuvia ja viestejä...

[/quote]

Miksi helkkarissa olisin? Olen löytänyt arviola 5 puhelinta, soittanut viimeisimpänä olevaan kontaktiin puhelimessa, enkä ole katsonut mitään muuta.

Vierailija
9/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen myös löytänyt puhelimen, tautakuvana oli jonkun nuoren naisen kotikutoinen alastonkuva. puhelin oli sen verran vanhaa mallia että oli simpukka. en muuten tutkinut puhelinta sen tarkemmin, soitin vaan "mutsin" numeroon ja saatiin puhelin palautettua parikymppiselle pojalle. tästä on jo vähän aikaa.

itsellenikin on kerran tuotu puhelin ihan vanhempien kotiovelle kun vielä asuin siellä. se oli pudonnut läheiselle bussipysäkille ja joku oli soittanut isälleni. olin todella kiitollinen :) slloin ei vielä ollut mitään hienoja lukituksia, nyt toki on lukot puhelimessa.

Vierailija
10/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään noinkin tyhmä ihminen voi olla, että menee tutkimaan toisten puhelimia...

Vierailija
11/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelimessa on lukko, niin silloin ei voi soittaa kenellekään että nyt puhelin on löytynyt... :/

Vierailija
12/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan varma etten oo ainoa joka näin olis toiminut! Eikä tulis mieleenkään levitellä! Äiti tavotettu ja kohta puhelin omistajallaan.

Vierailija
13/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 15:14"]Jos puhelimessa on lukko, niin silloin ei voi soittaa kenellekään että nyt puhelin on löytynyt... :/

[/quote]

mutta omistaja voi soittaa siihen ja älypuhelimissa käyttää jäljitysjuttua.

Vierailija
14/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin mäkin katsellut alastonkuvat xD ja sitten vasta soittanut...

Vierailija
15/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 15:03"]

[/quote]

Oletpa sinä oppinut uuden hienon sanan täältä vauva voorumilta, mutta harmiksesi et osaa käyttää sitä oikein, sille on myös toinen vähemmän hienosteleva ja yleisempi tekopyhä

Vierailija
16/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani puhelimessa on lukitus. Kauhistelin sitä, että jos tarvitsee vaikka hätäpuhelun soittaa, niin eikö toimikaan? Hän otti asiasta selvää ja hätäpuhelut onnistuu kyllä lukitussakin puhelimessa. Lisäksi poikani puhelimesta voi soittaa lukittuna meille vanhemmille. Hän on itse halunnut asentaa sen niin. Tuo selvisi minulle paljon myöhemmin, kun häneltä tulee joskus taskupuheluja meille vanhemmille. Hän kertoi, että se johtuu siitä, kun meille ei tarvitse avata koodilla ja yksi hipaus väärin ja sitten onkin jo meidän numerot esillä, näyttikin sen. No, eipä ne askeleen äänet silloin tällöin haittaa ...

Vierailija
17/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin (android) saa lukitusnäyttöön laitettua tiedot, joihin voi löydettäessä ottaa yhteyttä. Sposti ja puolison puhnro mulla.

Vierailija
18/18 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provokaatio tuoksahtaa Taiwaniin saakka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi