Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaisista orgasmeista

Vierailija
18.06.2021 |

Minua on mietityttänyt se, että tavallisesti orgasmia kuvaillaan sellaiseksi räjähtäväksi nautinnon huipuksi. Saan kyllä sellaisiakin, mutta onko muilla kokemusta toisenlaisesta orgasmista, sellaisesta, joka kasvaa siihen enemmän vähitellen ja sitten olet sellaisessa orgastisessa hullun nautinnollisessa tilassa seksin aikana pitkään, mutta mitään erillistä "räjähtävää orgasmia " ei tapahdu? Tai tämän lisäksi voi myös tulla sellainen räjähtäväkin orgasmi, muttet oikeastaan kaipaa edes mitään erillistä "räjähdystä" kun olet jo niin orgastisessa tilassa ja olet täysin tyyväinen ilman sitäkin? Preferoisin ehkäpä ainakin itse jopa tätä pitkäkestoista orgastista tilaa/orgasmia, jos pitäisi valita näiden välilä. Mielipiteitä? Millaisia muunlaisia erilaisia orgasmeja teillä muilla naisilla on? Entä miehillä, onko orgasmeissa isoja eroja siinä, millaisia ne voivat olla?

Olen ollut vähän hämmentynyt, kun orgasmikeskusteluissa tällaisesta pitkästä orgastisesta tilasta ei ole puhuttu, tai en ole ainakaan ole törmännyt aiheeseen. Eikö tällainen ole yleistä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh sori, pitä laittaa seksi-osioon, mutta tuli vahingossa aihe vapaalle.. No siirtävät toivottavasti kohta.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi