Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma Design kuvien kova hinta

Vierailija
16.06.2021 |

Lapsen harrastuskuvat tuli. Tilattiin 2 kuvaa, yksi potretti harrastusvälineen kanssa ja ryhmäkuva. Hinta postikulujen kera 30 €. Miten voi olla näin kallista?! Koulukuvat maksaa nykyään muutaman euron..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on olevinaan joku hemmetin tarjoushinta! Mikä mahtaa olla hinta "tarjouksen" jälkeen :D Ap

Vierailija
2/8 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itse paremmat kuvat sillä satasen puhelimellasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimeni maksoi kyllä 149 €, en tee satasen romulla mitään. Laatupuhelin olla pitää. Ap

Vierailija
4/8 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä hinnassa on kuvaajan työ, ammattitaito ja kuvausvälineet.

Lisäksi kuvien valmistaminen. sekä mahdollinen kuvausmatka.  Ja lisäksi kuvaajan palkka.

Kenelle sinä itse teet ilmaista työtä?

Vierailija
5/8 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi kuvien valmistaminen. sekä mahdollinen kuvausmatka.  Ja lisäksi kuvaajan palkka.

Miten .sitten koulukuvat maksaa vain muutaman euron? Siinä on kaikki samat kulut mukana. Ai niin, mä kerron: joku vetää välistä kun ei ole kilpailutettu.

Vierailija
6/8 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimeni maksoi kyllä 149 €, en tee satasen romulla mitään. Laatupuhelin olla pitää. Ap

Sulla on siis halpispuhelin. Laatupuhelimen olet nähnyt kaupassa tai mainoksessa.

Vierailija
7/8 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten .sitten koulukuvat maksaa vain muutaman euron? Siinä on kaikki samat kulut mukana. Ai niin, mä kerron: joku vetää välistä kun ei ole kilpailutettu.

Sossuelättimammalla on melkein faktat hallussa taas. Koulukuvaukset tehdään isolle massalle samassa paikassa. Silloin voi hintakin olla edullisempi.

Vierailija
8/8 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Halikossa Metsärinteen päiväkodissa omadesign kuvaamassa. Laatu todella heikko (kuvia esim vinossa) ja hinta todella todella korkea... Ei ymmärrä miksi tätä firmaa käytetään!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan