Mistä kaupoista ostatte eniten sisustustavaraa kotiinne?
Kommentit (17)
Ihailen niitä ihmisiä, jotka onnistuvat tekemään kivoja sisustuslöytöjä kirppiksiltä. Itselle tulee kirppiksillä vastaan lähinnä ylihinnalla myytävää roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Torista ja Etsystä. Riippuu, mitä hakee.
Etsy on kyllä todella kiva ja uniikkeja tuotteita.
Yleensä sisustustavarat vain tulee jostain. En muista erityisesti ostaneeni mitään sisustusjuttua kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torista ja Etsystä. Riippuu, mitä hakee.
Etsy on kyllä todella kiva ja uniikkeja tuotteita.
On! Pitää vain tietää, mitä etsii 🙂. On myös kiva kun löytää juuri noita uniikkeja kappaleita ja voi tukea pienyrittäjiä/käsityöläisiä. Vuosien varrella olen ostanut niin seinäkelloa, sisustustaulua kuin vihkisormuksetkin. 7
Minulla on vain käyttötavaraa, ainoat sisustustavarat on tauluja. Yhden olen ostanut suoraan tekijältä, muut on perintöä lapsuudenkodista.
Kammoan kaikenlaista sisustusräpellystä. Ikkunaverhot on kolmessa huoneessa, muissa ei niitäkään.
En tarvitse erikseen sisustustuotteita. Kaikelle tavaralle pitää olla joku funktio, jotta se on tervetullut kotiin. Jotain sisustusjuttuja on kertynyt ajan kanssa, mutta ilman niitäkin pärjäisi ihan hyvin. Käyttötavaran pitää olla kestävää, laadukasta ja katseenkestävää, jotta erikseen ei tarvita sisustushömppää. Heinät kuuluvat pellolle, ei olohuoneeseen.
Anthropologie
Oliver Bonas
West Elm
Zara Home