Kissat! Faktoja!
Kaikki mitä kissa koskettaa on kissan ja kaikkialla missä kissa tepastelee on kissan! Mielipiteitä?
Kommentit (9)
Tietysti.
Kissan voi opettaa pysymään pois pöydältä. Jolloin se pysyy pois pöydältä tasan silloin, kun joku on näkemässä. :)
Meillä on kuusi kissaa. Rakastan mun miehessäni erityisesti sitä, miten hyvä hän on niille.
No totta kai on. Sänky, ruokapöytä, jääkaappi, hella, minä... Kaikki kuuluu kissoille.
Otsikossa pyydetään faktoja, aloitusviestissä mielipiteitä. Mitä tässä nyt oikein halutaan?
Totta kai! Myös kaikki mitä vasten kissa harjaa päätään ja merkitsee sen, on kissan omaisuutta. Kissan ihmispalvelijat voivat armosta saada käyttää tavaroita. Jos kissa suvaitsee harjata päätään ihmistä vasten, se merkkaa ihmisen omaksi omaisuudekseen.
Komppaan kommenttia 2/3. Minunkin mieheni on hellä ja hyvä kahdelle kissallemme, ja se lisää rakkauttani häneen.
Kaikki se, minkä kissa merkkaa omilla feromoneillaan, on kissan reviiriä. Omaisuutta kissoilla ei ole. Ja niitä feromoneja siis erittyy kissalla sekä etupäästä että takapäästä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti.
Kissan voi opettaa pysymään pois pöydältä. Jolloin se pysyy pois pöydältä tasan silloin, kun joku on näkemässä. :)
Meillä on kuusi kissaa. Rakastan mun miehessäni erityisesti sitä, miten hyvä hän on niille.
No tämä. :D
Lapsuudenkodin kissaherralla ei ollut asiaa pöydille tai keittiön tasoille. Hyvin sen oppi eikä koskaan hypännyt niille kun oltiin kotona.
Kun taas tulin kotiin koulusta eikä muita ollut vielä kotona, näin jo kaukaa ikkunasta että kissa istua tönöttää keskellä keittiön pöytää. :D Hyppäsi pois ennen kuin ehdin ulkoportaille asti.
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa pyydetään faktoja, aloitusviestissä mielipiteitä. Mitä tässä nyt oikein halutaan?
mielipiteitä kyseisestä faktasta. /ap
Tää on ihan selvästi naapurin kissan tekemä alotus. Maailman itsepäisin otus, vaikka hyvä tyyppi onkin.
Jessus.. Kaikesta sitten saa mielipidekysymyksen aikaiseksi. Miksi kukaan edes olisi moisesta mitään mieltä.