Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettoman naisen suhde mieheen jolla lapsia

Vierailija
15.06.2021 |

Kokemuksia? Näin 32-vuotiaana sinkkuna tuntuu, että hankala on löytää lapsetonta sitoutumishaluista miestä joka vielä herättäisi jotain kiinnostusta eikä asuisi 300km päässä. Mahdollisuudet laajenee aika paljon jos ei sulje lapsellisia pois. Onko ihan tuhoon tuomittua? Omia lapsia haluaisin myös tulevaisuudessa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nuori mies. Ja katso, että hänellä on aikaa myös parisuhteelle. Ja selkeä sopimus exänsä kanssa. Voi homma toimia.

Vierailija
2/15 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen tähän myös kytikselle. Itselläni tilanne että tapailen miestä jolla edellisestä suhteesta alle vuoden ikäinen lapsi. Itse en omia lapsia halua ja tämäkin mietityttää. Lähipiiriin kuuluu vain pareja joilla on joko molemmilla ennestään ollut lapsia tai vain toisella mutta lisäksi on yhteisiä ja tälläinen kuvio vähän pelottaa. Mies on aivan ihana ja pidän hänestä todella paljon mutta tuntuu vaikealta miettiä elämää johon kuuluu lapsi. En osaa yhtään sanoa haluanko vai en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä ei monella miehellä todellakaan ole lapsia, lataa nyt joku tinderi edes ja etsi itsellesi mies jolla on oikeasti aikaa sinulle, lasten kanssa sellaista ei tule olemaan...

Vierailija
4/15 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin on vaikea löytää? Lapsettomia sinkkumiehiä on vaikka miten paljon.

Vierailija
5/15 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on nyt kiellettyä joten jaa riveille:

Mikä

sai

sinut

odottamaan

noin

kauan? 

Vierailija
6/15 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole löytänyt järkevän välimatkan päästä paljonkaan sitoutumishaluisia miehiä joista itse olisin kiinnostunut. Tinderiä käytän.

-ap

Vierailija
7/15 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on nyt kiellettyä joten jaa riveille:

Mikä

sai

sinut

odottamaan

noin

kauan? 

Siis odottamaan mitä? Katsos kun elämä ei aina mene kuten on suunnitellut. Tulin jätetyksi viime vuonna.

-ap

Vierailija
8/15 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pitäisi 300 kilometrin välimatkaa yhtään ongelmana. Lapseton miehen pitäisi olla. T: Lapissa asuva

Vierailija
9/15 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen tähän myös kytikselle. Itselläni tilanne että tapailen miestä jolla edellisestä suhteesta alle vuoden ikäinen lapsi. Itse en omia lapsia halua ja tämäkin mietityttää. Lähipiiriin kuuluu vain pareja joilla on joko molemmilla ennestään ollut lapsia tai vain toisella mutta lisäksi on yhteisiä ja tälläinen kuvio vähän pelottaa. Mies on aivan ihana ja pidän hänestä todella paljon mutta tuntuu vaikealta miettiä elämää johon kuuluu lapsi. En osaa yhtään sanoa haluanko vai en

Aivan ihana mies, joka on jo ehtinyt hylkäämään alle vuoden ikäisen lapsensa. Se mies todella osaa sitoutua.

Vierailija
10/15 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pitäisi 300 kilometrin välimatkaa yhtään ongelmana. Lapseton miehen pitäisi olla. T: Lapissa asuva

No mulle on ehdottomasti liikaa. Ja en halua myöskään muuttaa miehen perässä pois täältä lähiseuduilta.

-ap

Vierailija
11/15 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat itse vielä lapsia, niin varmista, että mieskin sitä haluaa. Kaverille kävi niin, että 30-vuotiaana tapasi itseään vanhemman (40 v.) miehen, jolla oli lapsia edellisestä liitosta. Uusperhe-elämä oli täynnä alamäkiä, kun ex-vaimo heitteli kapuloita rattaisiin minkä kerkesi. Viiden vuoden yhdessäolon jälkeen selvisi, miksi lapsen saaminen ei onnistunut, vaikka pitkään olivat yrittäneet. Mies tunnusti, että hänelle on tehty vasektomia ennen kuin he tapasivat. Ei ollut uskaltanut paljastaa tätä aikaisemmin, koska pelkäsi menettävän ystäväni. Jäi ystävälleni ns luu käteen. Ei ole löytänyt kumppania tämän jälkeen ja biologinen kello tikittää. Todella surullinen olen hänen puolestaan.

Vierailija
12/15 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat itse vielä lapsia, niin varmista, että mieskin sitä haluaa. Kaverille kävi niin, että 30-vuotiaana tapasi itseään vanhemman (40 v.) miehen, jolla oli lapsia edellisestä liitosta. Uusperhe-elämä oli täynnä alamäkiä, kun ex-vaimo heitteli kapuloita rattaisiin minkä kerkesi. Viiden vuoden yhdessäolon jälkeen selvisi, miksi lapsen saaminen ei onnistunut, vaikka pitkään olivat yrittäneet. Mies tunnusti, että hänelle on tehty vasektomia ennen kuin he tapasivat. Ei ollut uskaltanut paljastaa tätä aikaisemmin, koska pelkäsi menettävän ystäväni. Jäi ystävälleni ns luu käteen. Ei ole löytänyt kumppania tämän jälkeen ja biologinen kello tikittää. Todella surullinen olen hänen puolestaan.

Ilman muuta tuo on asia mikä pitää selvittää heti alkuunsa. Kauhea juttu tämä kyllä, uskomatonta miten joku voi jättää tuollaisen asian kertomatta.

-ap

Vierailija
13/15 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis apua kuinka m*lkku ukko!!

Vierailija
14/15 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle on ehdottomasti liikaa. Ja en halua myöskään muuttaa miehen perässä pois täältä lähiseuduilta.

-ap

Sanon kliseisesti, mutta kaikkea ei voi saada. Jos haluat pysyvän parisuhteen, voit joutua muuttamaan. Jos taas et halua muuttaa, et ehkä saa suhdetta, ja niin pois päin.

Vierailija
15/15 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sanon kliseisesti, mutta kaikkea ei voi saada. Jos haluat pysyvän parisuhteen, voit joutua muuttamaan. Jos taas et halua muuttaa, et ehkä saa suhdetta, ja niin pois päin.

Tiedän kyllä. Tällä hetkellä monista syistä johtuen nyt vaan en pidä muuttamista mahdollisena.

-ap