Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuppukylässä oon jääny ihan ulkopuoliseks

Vierailija
15.06.2021 |

En suosittele kenellekään tuppukylässä asumista.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on niin tyhmä ku ei oteta mihinkään mukaan jos en väkisin tunge. Ja kukaan ei juttele.

Vierailija
2/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä kartanta tuppukylän nimistä paikkaa, olisin muuttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanku olisin ympyrän sisällä jossa muut juttelee toisilleen ja mua ei haluta ottaa mukaan mihinkään. Ei yhtään mihinkään.

Vierailija
4/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi sitten olla tuppukylässä keskipiste, silmätikku ja juorujen kohde?

Vierailija
5/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtunko väliä jos noin urpojs et kiusaatte tollee ni olkaa keskenänne

Vierailija
6/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko asunut silti siellä ikäsi?

Vierailija
7/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko parempi sitten olla tuppukylässä keskipiste, silmätikku ja juorujen kohde?

Mä olen. Ihmiset puhuu paskaa sillee että ne kantautuu mun tutuille mut mä en saa tietää. Tai saan tietää siitä ettei mun seuraa haluta.

Vierailija
8/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ulosoton takii

Vierailija
9/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jäänyt ihan ulkopuoliseksi Turussa. En suosittele kenellekään. Eipä se kaupungin koko taida asiaan vaikuttaa.

Vierailija
10/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina kaupungissakaan helppoa ole. Paskaa täälläkin joskus jauhetaan eikä moikata.

Vierailija
11/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotan sitä että isommassa kaupungissa ei tarvis välittää ja hävetä sitä kiusaamista.

Vois vaihtaa vaikka kaupunginosaa ja löytää tuttuja. Tääl tuppukylässä on joka nurkassa joku jokasut luulee tuntevansa ja nauraa sulle.

Vierailija
12/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutetaan kaikki Hesaan! Sehän se tämän keskustelun pointti oli. Sinne kaikki Suomalaiset stadin keskustaan asumaan. Antaa lopun maan autioitua, luovutetaan vaikka Venäjälle.

Vierailija
13/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika häpeilemättä ihmiset puhuu sun asioista ja heikkouksista niin että maine menee. Sellasta se on ku ei kuulu mihinkään.

Vierailija
14/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii ihmiselle, joka haluaa olla rauhassa, omissa oloissaan. Tosin sitten alkavat ihmettelemään, mikä kummajainen se tuokin on, kun ei ikinä missään käy. Alkaa se kyttääminen ja joka asian raportointi kylillä.

t. "tuppukylässä" kasvanut

Vierailija
15/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epäilyttävä henkilö.

Vierailija
16/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten niitä kavereita sen kummemmin muka saisit jossain kaupungissa?

Siellä sitä ei vasta toisista ihmisistä piitattakkaan, aivan rauhassa saa tuupertua kadun varteen tai kuolla kämppäänsä, kukaan ei tule, kukaan ei kysele, kukaan ei välitä.

Vierailija
17/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkotan sitä että isommassa kaupungissa ei tarvis välittää ja hävetä sitä kiusaamista.

Vois vaihtaa vaikka kaupunginosaa ja löytää tuttuja. Tääl tuppukylässä on joka nurkassa joku jokasut luulee tuntevansa ja nauraa sulle.

Mikä estää sinua muuttamasta kaupunkiin?

Vierailija
18/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Helsingissä 2,5 v, täysin ulkopuolisena kaikesta. Edes työkaverit eivät kutsuneet illanviettoihin tms. Onneksi pääsin pois.

Vierailija
19/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ulosoton takii

Rahanpuute ei ole este. Muuta kesäksi kaupunkiin. Ripusta riippumatto yöpymistä varten tai käperry kuusen alle ja dyykkaa ruokasi. Elät kuin herroiksi täällä!

helsinkiläinen

Vierailija
20/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdas omatunto ohjaa omia puheita niin, että ne eivät vahingoita ketään.❤️ Jokainen on itse vastuussa omista puheistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi