Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salliiko miehenne teidän olla ilman sukkia jos vieraita miehiä on paikalla?

Vierailija
13.06.2021 |

Minun mieheni ei salli.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei salli olla edes sukat jalassakaan. Sen takia kävin amputoimassa jalkani pois mieheni takia.

Vierailija
2/12 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun kalastussaappaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkosukat puen mieheni käskystä, kun käy miesvieraita.

Vierailija
4/12 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei salli

Vierailija
5/12 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Saan aina raippaa virheistä mitä teen.

Vierailija
6/12 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän turvakenkiä.

Vierailija
7/12 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa miehesi tietää että jollain paikalla olevista miehistä on jalkafetissi

Vierailija
8/12 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain silloin jos miehet on entuudestaan tuttuja. Aika harvoin olen kyllä yrittänytkään olla ilman sukkia vieraiden seurassa vieraan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
9/12 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallii tietysti ja kehottaa, että otan pikkuhousutkin pois.

Vierailija
10/12 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kysy lupaa sukien pidosta keneltäkään.Tosin helppoa sanoa kun asun yksin! Minua kyllä ärsytää ihmiset jotka kesä aika tulivat  kotiini. Avo jalkineet ,ilman sukkia. Heidän likaset jalan jäljet lattiassa.Jotkut  heistä   pyyhkivät paljaat jalkansa ,jotka likaiset ja  hikiset matolle.Joko eteeinen tai wc.Tosi tahditonta. Sitten on henkilöitä jotka tulevat  säällä kuin säällä kotiini ja ei saada niitä jalkineta pois jalasta.Vieras tossut kuin heille ei kelvannut,niitä oli tarjolla syystä.Tosi kivaa kura säällä,Jos itse kuljen sukkasilla.Kylään itse jos menisin, jalkineissani paljaat jalat.On sukat mukanani aina,laitan eteinen jalkaani.. En kierätä toisen kotiin paskaa. Kuka oikeasti haluu kotinsa tahditomien ihmisten kurasten jalkineniden jäljet mattoihin  Tai paljaiden hiksten  jalkojen matolle pyyhkimistä? Osaan itse  pyyhkiä jakineeni ulko-ovien edessä olevaan jalka harjaan.Kuin rapuun astuessani ,viellä ala tasanteella olevaan matton.Voin siis olla pilkun-n....Mutta ongelmaa ei enää ole ,kun en suostu enää kestittä ihmisiä kotini !Ihmiset vain kohtaa kotien ulkopuolella. Käytös tavat on omillani kuitenkin ja ilolla kotiani otan heidät, rakaani kaikki.

Vierailija
11/12 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en kyllä kysele mieheltäni lupaa sukkien pitämättömyyteen. Eräs meidän tuttu on kyllä sellainen varvas fani, että pidän sukat tai kengät jalassa, kun hän on paikalla. Oksettavaa se varpaiden ihannointi ja kyselyt "saankos mä imee sun varpaita?" 🤢

Vierailija
12/12 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Sallii tietysti ja kehottaa, että otan pikkuhousutkin pois.

Älä nyt viitsi kirjoitella ihan lööperiä, onko sinulla edes pikkuhousuja saati miestä höhöhöhööö:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän