Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totaalisen väsynyt deittailuun

Ikuinensinkku
13.06.2021 |

Kaikki deittiapit.. tuntuu että ne ei ole tarkotettu ihmiselle joka tosissaan haluaa löytää itselleen sen pysyvän heilaa. En toki ajattele että heti ensimmäinen jonka tapaan on se the oikea. Mutta jos edes se yks 50 stä olis sellanen johon vois yrittää tutustua niin että siitä vois ehkä tulla jotain.

Oon käyny aika paljon tinder treffeillä, lähes kaikki menee siihen että tavataan kerran pari ja todetaan ettei ole tulevaisuutta, tai sit se vaan lipuu pois. Mut sit kun käy niin että tapaat sen aivan huikeen mahtavan tyypin vihdoin, tapailette kuukausia ja ihastut. Mutta se toinen ei olekaan halunnu muuta kun pitää hauskaa.. vaikka kertonutkin haluavansa vakava mielisesti tapailla. Heti kun itse puhut tunteista, se katoaa kuin pieru Saharaan. Mä en vaan jaksa enää tätä samaa rumpaa tutustua ja pettyä tutustua ja pettyä. Se on ihan hiton raskasta. Ahdistaa jo ajatuskin koko tinderistä, mut ahdistaa myös se että oon lopun ikääni yksin. Oon jo 30.. Enkä käy missään baareissa yms. Ainoastaan kaupassa, töissä ja lenkillä. Ei oo tullu vastaan ketään joka pysähtyis jutuille vaikka katseita vaihdettaisiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä se onkin jo vaikeampaa. Siinä 20-vuotiaana on helpompi löytää joku joka haluaa pitempiaikaisen suhteen ja mahdollisesti myös joskus lapsia

Vierailija
2/5 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ainakin taukoa. Ei ole järkeä deittailla tuolla asenteella. Sen pitäisi olla hauskaa, ei väsyttää ja aiheuttaa pahaa mieltä.

Itse hyppäsin noista kuvioista pois ja keskityn ihan muihin asioihin elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta aloitetta olet tehnyt oikeassa elämässä? Ei kukaan tule kotoa hakemaan.

Vierailija
4/5 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ujona ihmisenä kadulla tulevan tuntemattoman puheille on vaikee mennä. Ehkä opettelen tyytyyn ikuiseen yksinäisyyteen :)

Vierailija
5/5 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel you. Treffailu on todella rankkaa. Harvoin ensinnäkään edes tapaa kivoja tyyppejä ja sit sen kerran kun tapaa niin ne on just noita jotka ei tiiä mitä ne haluu/haluu pitää vain hauskaa/tapailla muitakin.

Minulla on ainakin itsevarmuus täysi nolla parin tinder vuoden jälkeen. Lähepä tästä nyt sitten irl ihmisiä tapaamaan.