Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko ääntenlaskijalle kiva yllätys jos laittaisi munakuvan mukaan sinne kuoreen

Vierailija
13.06.2021 |

Yllättyisi varmasti iloisesti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kuoreen? Et ole tainnut aiemmin käydä äänestämässä.

Vierailija
2/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vaalilautakunnassa monta kertaa ja ihmisillä on aika hyvä mielikuvitus, mitä kirjoittavat tai piirtävät vaalilipukkeeseen. En vain ymmärrä, kenelle ja mitä ne sillä haluavat viestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuo muna mies sivustolla. No taitaa ulkona sataa? Ei pääse vilautelee munia ulos ihmisille ,kun sateella ovat muualla kuin ulkona: Muna miehen reiteiltä pois! .

Vierailija
4/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalilautakunnassa ollut kirjoitti:

Olen ollut vaalilautakunnassa monta kertaa ja ihmisillä on aika hyvä mielikuvitus, mitä kirjoittavat tai piirtävät vaalilipukkeeseen. En vain ymmärrä, kenelle ja mitä ne sillä haluavat viestiä.

Ainakin joskus lehdet ovat julkaisseet parhaita hylättyjä ääniä. Siinä on kyllä saanut mielipiteensä paljon paremmin näkyviin kuin äänestämällä.

Vierailija
5/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin joskus lehdet ovat julkaisseet parhaita hylättyjä ääniä. Siinä on kyllä saanut mielipiteensä paljon paremmin näkyviin kuin äänestämällä.

Mutta vaikutusta sillä mielipiteellä ei tuolloin ole. Mutta monillehan riittääkin se, että saa olla esillä, olipa sillä mitään merkitystä tai ei. 

Vierailija
6/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ainutlaatuinen idea

Vierailija
7/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisi ensimmäinen "kaktus" lipukkeissa. Muuten, miksi miehet haluaa munankuvia lähettää? Hätähuuto, ettei uskalla kaapista ulos?

Vierailija
8/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä äänestyslappua mihinkään kuoreen laitettu. Just aamulla kävin ja uurnaan se tiputettiin. Kamala nimi tuo vaaliuurna...

Vierailija
9/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä se kovin kummoinen mielipide ole, jos äänestyslipukkeeseen on piirtänyt kirkkoveneen tai munan kuvata tai kirjoittanut Aku Ankka.

Vierailija
10/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryytesi ei kiinnosta ketään

Vierailija
11/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoäänestyksessä voi lipukkeen välissä kuoreen sujauttaa kuvan

Vaalipäivänä ei ole kuoria

P.s. Tipun kuva olis kivempi kuin munan

Vierailija
12/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laskettaisi viherpuolueen ääneksi

Vierailija
13/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ääntenlaskija ja olisi mahtava ylläri jos kuoressa olisi iso musta penis.

Vierailija
14/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan yleensä satasen setelin

Vierailija
15/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, minä kirjoitan tänään lapuun että persut on perseestä.

Vierailija
16/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

marja ohilaukaus kirjoitti:

Muista että Mestari kirjoitetaan äänestyslipukkeeseen isolla M-kirjaimella.

Vierailija
17/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti ja haluat kohdistaa ääntenlaskioihin seksuaalista häirintää? Miksi?

Vierailija
18/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänesi menisi Keskustalle.

Vierailija
19/19 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

marja ohilaukaus kirjoitti:

Muista että Mestari kirjoitetaan äänestyslipukkeeseen isolla M-kirjaimella.

Muista itse kirjoittaa selkeästi myös sen vihreän ehdokkaasi nimi lappuun, tai se hylätään.

(ääntenlaskijoista on puolet muuten miehiä, ja suurin osa niistä heteroita. Voisivat tykätä enemmän perinteisestä kirkkoveneestä.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme