Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun sisaret on ilkeitä ja ne vähättelee mua

Vierailija
13.06.2021 |

Pitäisikö ottaa etäisyyttä ja vähemmän yhteydenpitoa?

En halua negatiivista energiaa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko olla tekemisissä!

Vierailija
2/13 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oma vikasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh

Vierailija
4/13 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille, että äläkää viittikö, olokaa ihimisiksi. 

Vierailija
5/13 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens Tuhkimo. Älä välitä. Karkaa illalla bilettämään, mutta palaa kotiin ennen keskiyötä ennenkuin Audi muuttuu kurpitsaksi. Laita jalkaan hyvät kengät, lasikengät on niin last season.

Vierailija
6/13 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö montakaan sukua Suomessa jossa KAIKKI SISARUKSET OLISIVAT HYVISSÄ VÄLEISSÄ 😏...

Yleensä on jotain kitkaa, tai tullaan toimeen vain kun ollaan hyvin "kevyesti tekemisissä", siis vain harvoin ja ihan vain kevyttä keskustelua käyden....

Joskus ei sovita edes samaan huoneeseen yhtä aikaa.

Sisaruksia ( kuten kaikki muutkin ovat erilaisia) on niin laidasta laitaan, jotkut ovat yltiösosiaalisia, toiset puheluita, hiljaisia, piikitteliöitä, pikkutarkkoja, ylimielisiä, kateellisia, rikkaita, köyhiä, suorapuheisia ja herkästi loukkaantuvia, aina OIKEESSA olevia, rehvastelijoita, vaatimattomia, päihteiden käyttäjiä, konkurssin tehneitä, äkkirikastuneita, korkeasti koulutettuja, syrjäytyneitä...jne... Näistä ja monista muista ihmistyypeistä voi olla suku koottu ..

Ei ihme että ei liikaa puteerata keskenään.

Vierailija
7/13 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö montakaan sukua Suomessa jossa KAIKKI SISARUKSET OLISIVAT HYVISSÄ VÄLEISSÄ 😏...

Yleensä on jotain kitkaa, tai tullaan toimeen vain kun ollaan hyvin "kevyesti tekemisissä", siis vain harvoin ja ihan vain kevyttä keskustelua käyden....

Joskus ei sovita edes samaan huoneeseen yhtä aikaa.

Sisaruksia ( kuten kaikki muutkin ovat erilaisia) on niin laidasta laitaan, jotkut ovat yltiösosiaalisia, toiset puheluita, hiljaisia, piikitteliöitä, pikkutarkkoja, ylimielisiä, kateellisia, rikkaita, köyhiä, suorapuheisia ja herkästi loukkaantuvia, aina OIKEESSA olevia, rehvastelijoita, vaatimattomia, päihteiden käyttäjiä, konkurssin tehneitä, äkkirikastuneita, korkeasti koulutettuja, syrjäytyneitä...jne... Näistä ja monista muista ihmistyypeistä voi olla suku koottu ..

Ei ihme että ei liikaa puteerata keskenään.

Sekä oma että mieheni tulee ekana mieleen. Molemmilla kolme sisarusta ja ollaan kaikki neljä hyvissä väleissä. Mieheni jopa rakensi kesämökin sisarustensa kanssa, ei ongelmaa. Ei myöskään mökin yhteiskäytössä.

Vierailija
8/13 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi sisarusta, kaksi joukkuetta 😏.... joo ei niin EI.

EI vaikka ois kuin laupias samarialainen, aina TULEE SANOMISTA... Joten se on nyt tullut päätyyn asti tuo meidän sukulointi.

Vierailija
9/13 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sisarukset olimme ilmiriidoissa vuosikaudet.

Nyt on tilanne parempi.

Laitettiin välit kokonaan poikki. Sähköpostiosoite vaihdettiin, ja puhelinnumerot estetyiksi.

Näitä on joskus tämmösiä...parilla tutulla on sama juttu.

Ei edes sisarusten kanssa ole pakko olla tekemisissä, jos joka kerta jää paha mieli ja olo on ahdistavaa.

Vierailija
10/13 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen narsistiäidin tytär. Olen sen takia sekä sen äidin, kahden siskon ja siskopuolen hampaissa, koko ajan. Siis vakavaa häirintää, asioihin puuttumista, stalkaamista jne.

Mieheni sanoi että tuntuu kuin eläisi kurdiperheessä, jossa joku mystinen "suvun vanhin" yrittää määräillä kaikesta.

Vierailija
11/13 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä mieltään pahoittamaan ihan tarkoituksella. Olkoot.

Jos alkavat mua kaipaamaan, niin voivat ottaa yhteyttä.

Vierailija
12/13 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä yhteydenpito ihan minimiin. Korvaa kavereillasi siskot, joista saat lähinnä huonon mielen. Sinun elämäsi!

Vierailija
13/13 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä melko yleistä tuo aikuisten ( kin) sisarusten eripura ... Jotkut vaan on ilkeitä , katkeria tai kateellisia.. Mun sisko viljelee liian usein ilkeitä kommentteja milloin mistäkin minuun liittyvistä asioista... Joskin voi mennä pari kertaa , max 3 kertaa, kun nähdään, että ei tule piikkiä niskaan !

Voi hemmetti että ihminen VOI olla noin piikikäs.

Olen "tuhat " kertaa varoittanut että LOPETA ! Tai katkaisen välit enkä vastaa puheluihin..

Mutta, eikun vaan on sama myrkkyn Kylväjä edelleenkin.