Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa, mitä tehdä?

Vierailija
09.06.2021 |

Olen ollut jo pidempään tosi stressaantunut ja huolestunut. Tuntuu että koronavuosi on laukaissut itsessä jonkun stressireaktion. Uuvuttaa ja työstä on vaikea suoriutua. Itkettää ja haluaisin vaan nukkua, ettei tarvitsisi ajatella. Lisäksi kärsin usein päänsärystä ja lihaskivuista, varmasti suureksi osaksi stressin vuoksi. En vain tiedä mitä tehdä. En ole itsetuhoinen, rakastan perhettäni. Tuntuu vain, etten jaksa arjessa, vaikka pidän työstäni paljon normaalisti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikkua ja lepoa?

Vierailija
2/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne :’( Olen kärsinyt stressistä ja kovasta migreenistä melko usein viimeisten kuukausien aikana. Jaksaminen on nollassa ja haluaisin vain maata sängyssä. Stressaan kohtauksia ja jännittyneisyys lisää niitä. Olen aina hoitanut työni vuosien aikana ja ollut harvoin sairaana. Nyt huomaan haaveilevani sairauslomasta, että saisin vain olla ja nukkua. Tiedän ettei se ratkaisisi asiaa yksinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, lepo voisi tehdä hyvää.

Vierailija
4/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde juoksemaan. Juostessa voi tuntea käsittämättömän vapauden tunteen. Ekat 2-3km tuntuu nihkeältä, mutta sitten lihakset ja turbiinit systeemissä lämpenevät ja menevät käyntiin. Sen jälkeen voi vain juosta ja seilata after burnereilla ja silloin tulee se vapauden tunne ja aivot iskee kehoon euforiat.

Vierailija
5/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ihmeessä sairaslomaa.

Vierailija
6/7 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vankila? sieltä saa mukavia kavereita.

Vierailija