*****SEKUNDAT VKO 34******
Heips!
Kiva, kun näin moni ilmoittautui mukaan! Vaikkei tästä " vaivasta" toivoisi kenenkään kärsivän!
En osannut tehdä sellaista esittelypinoa, mutta voin joskus yrittää paremmalla ajalla!
Olikos jollain tällä viikolla testaamiset edessä? Plussatuulia sinne (sori, en muista nickkiäsi)!
Omaa napaa: Menkat takana, jälleen kerran. Kerrankin oli 28 päivän kierto, yleensä on pitempi. Nyt sitten välikierto clomihoidosta ja ensi kierrossa clomit + pregnyl. Tässä kierrossa en meinaa laskeskella kiertopäiviä tms. Yritetään ottaa rennosti! Enkä aseta mitään odotuksia mihinkään suuntaan, sen tässä pitkässä yrityksessä on oppinut, ettei mitkään uskomukset tai poppakonstit auta. Tärppää sitten, kun on sen aika, tai sitten ei ollenkaan.
Kirjoitelkaahan taas muutkin tilannetiedoituksia ja kuulumisia!
Kommentit (14)
Ihanaa, että on joku pino, joka sopii juuri minulle...!
Omasta tilanteesta: sain viime viikolla yhteyden hoitavaan klinikkaani (julkinen puoli!) ja kerroin tilanteesta: clomit loppu eikä tärppiä. Ja jo perjantaina postissa tuli kutsu jatkon suunnitteluun ja se on jo tämän viikon torstaina. Eli todella hyvää palvelua!
Eli nyt on täysin " paineeton" kierto käynnissä. Ja kas kummaa, rakastelu tuntui aivan toisenlaiselta kuin sillloin, kun olen tiukasti laskenut päiviä ja ilmoittanut, milloin on seksin aika... :)
Mutta tulen sitten loppuviikosta kertoilemaan, mitä tohtori on keksinyt asian avittamiseksi...!!!!
- Nuutu -
Ehdinkin tuonne toiseen pinkkaan kirjoittaa mut laitetaan uudestaan =)
Eli tänään kävin ultrassa ja siellä näkyi yksi munis joka oli lähtenyt kasvamaan, huomenna pistän viimeisen annoksen menopuria ja perjantaina on sitten inssi. Kyllähän tuo pikkaisen jännittää et tuleeko mitään tästäkään inssistä...Mut aika sit näyttää!!
Tsemppiä kaikille ja kertokaahan kuulumisia!! =)
Olin minäkin edellisessä pinossa:)
Mulla takana tänä vuonna eka ovis, joka saatiin aikaan clomeilla. Tämä tapahtui siis viime viikon keskiviikkona tai pari päivää myöhemmin, en ole itsekään varma. Parin viikon päästä on sitten viisaampi, tuliko pupuiluista jotain tulosta;). Ylihuomenna edessä proge-verikoe. Muuten ei tarvitse vähän aikaa lääkärillä rampata. Clomeja syön 8 kiertoa, joista nyt eka menossa.
Meille ei mitään ihmeitä. Menkat ei vieläkään ole alkaneet, tosin kyllä imetän vielä, että siinä ehkä syy, mutta toisaalta ne on olleet aina vähän ihmeelliset...
Tässä vaan olen alkanut pohtimaan, että missä vaiheessa pitäis ottaa yhteyttä lääkäriin, taikka tuonne sairaalaan? Sillonko kun on lopettanut imettämisen vai kun ollaan taas yritetty lasta, ja kuinka kauan? Kääk, on tää vaan niin hankalaa...
Niin ja kaikille paljon onnea ja plussatuulia!!!
K@tk@
Me aloietaan pas hoito. Kolmen viikon päästä on kp 21 ja sitten pistän yhden piikin, jonka hintaa tässä etsiskelen. 192,59 e on mutta saako siitä kela alea, on toinen juttu. Klinikalla sanoivat et kaikki jarrupiikit saman hintaisia. (200-300 kertoi,ei osannut tarkkaa sanoa) Muut lääkkeet ei sitten paljoa onneksi maksa. Pas maksaa jotain reilu 200 e.
Yhden alkion tähden:=) :=) Enempää ei ole pakkasessa.
Kaikille paljon onnensäteitä tulevaan koitokseenne!
Käytin tosiaan apteekin testin ohjeiden mukaisesti kierron puolessavälissä. Negaa näytti. Ostin sitten uusia Fertest-merkkisiä testejä seuraava kiertoa silmällä pitäen. Piruuttani kuitenkin testasin tänä aamuna ja sain (kai) positiivisen tuloksen. Nyt siis kp 22 ja pari päivää oli taukoa testailussa, että voipi olla, että aika meni jo ohi. Vaikeaa oli kuitenkin tulkita testiä, kun kumpikin viiva aika haaleita, mutta mielestäni kyllä ihan saman värisiä ja testissä sanotaan, ettei värillä väliä, kunhan samanvärisiä tai testiviiva tummempi. Laitoin muuten liuskan kahtia - voikohan jotenkin vaikuttaa?
No nyt yritän relata seuraavaan kiertoon, en kyllä tiedä, onko tämä oviksen mittaaminen hyvä idea ollenkaan, taitaa vain aiheuttaa lisästressiä.
kommentteja juttuihinsa. Taitaa johtua siitä, että samat asiat pyörii, ja " vanhat konkarit" eivät sitten ehkä jaksa enää selittää samoja juttuja uudestaan. Olen itse ihan uusi täällä.
Toisekseen nämä jutut luonnollisesti pyörivät vähän " oman navan ympärillä" . Enhän minäkään lähde kommentoimaan kenenkään Pas-juttuja, kun en edes tiedä mikä se on. Jotain hoidoissa pitkällä olevaa tuskin taas niin nappaa jonkun ovistesti-jutut.
kuulumisia ja edistymisiä. Ehkä mekin joskus vielä olemme noissa kovemmissa hoidoissa. Toivottavasti ei, mutta ei voi tietää.
Siitä oviksen testaamisesta - lapsettomuuslääkäreiltä kuultua...:
Kummatkaan minua hoitaneet lääkärit eivät suositelleet ovistestejä " jatkuvaan käyttöön" . Heidän mukaansa se lisää vain stressihormoneja, mikä taas on raskautumiselle epäedullista. Ainoa tilanne, missä he suosittelevat ko. testejä on PAS-hoito.
Kuitenkin omasta kokemuksesta voin sanoa, että ohje on ainakin minunlaisille malttamattomalle sielulle tosi vaikea - aika monta kiertoa olen kuitenkin vastoin heidän ohjettaan tikuttanut... Ja tuloksia on tullut vaihdellen - viime aikoina valitettavasti kahden edes yhtä vahvan viivan metsästys on ollut turhaa... :(
Itse olen testejä myös puolittanut ja joskus niin jopa positiivisen tuloksen saanut...
viikko lääkärillä käynnistä. Julkiselle puolelle siis ollaan menossa. Olin varautunut ainakin puolen vuoden odotteluun.
Täällä odotetaan kovasti ensiviikon lääkäriä ja jännittää kyllä jo mitä sanoo jatkosta.Aloitetaanko terolutit taas ja entäs mitämieltä on clomeista.
Muuten eipä tänne kovin uutta mitä nyt kakkonen täytti eilen kaksi vuotta ja synttäreitä pitäisi juhlia sit lauantaina.
Voi että ei ole meidänkään tyttö enää vauva sniisk.
Eilen kävi kylässä 2 viikkoa vanha vauva ja kyllä oli niin pieni ja suloinen,tahtoo sellaisen pienen tuhisijan.
Mut kaikille hirmuisesti onnea tähän projektiin ja toivottavasti täältä rupeaa pian niitä plussa uutisiakin tulemaan,peukkuja jok ikiselle.
Munasolu ei ollut vielä puhjennut mutta eiköhän tämän päivän aikana sieltä irtoa. Eli nyt sitten vain odotellaan ja vielä kotonakin " varmistellaan" että niitä siittiöitä sitten olisi siellä odottamassa! =)
Nyt kun pari viikkoa kuluis äkkiä..
Meidän nuorimmainen täytti toukokuussa 2v ja on jo niin " iso" poika, tämä aika menee välillä vähän turhankin nopeasti...
bongata ovista, ja yllätys yllätys eipä sellaista sitten ollut. Meillä siis vikaa miehen spermassa, mutta voipi olla, että on sitten jotain häikkää minussakin. Tosin eipä se yhden oviksen puuttuminen kai vielä mitään merkitse. Sitä paitsi tikuttelin vain niinä viitenä päivänä. Ehkä sitten onkin vasta myöhemmin. Yritän nyt kaikin tavoin olla ottamatta asiasta stressiä. Kiire ei sinänsä vielä olla, ja kaipa se kutsukin tutkimuksiin joku kaunis päivä tulee.