Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävöin varattua miestä

Vierailija
05.06.2021 |

Tiedän, etten saa häntä koskaan omakseni. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu nainen on aina mielessäni. Haaveeksi tulee jäämään ikuisesti.

M50+

Vierailija
2/69 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan varattua naista, tunne on polttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi omaksi saada? Miksi ei riitä hetken laina välillä?

Vierailija
4/69 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä taitaa olla muutama muukin samassa tilanteessa.. :(

Vierailija
5/69 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi omaksi saada? Miksi ei riitä hetken laina välillä?

Siksi koska himo toista kohtaan on niiiiin valtavaa!! Ei riitä hetken laina.

Vierailija
6/69 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toisen voisi unohtaa? Neuvokaa!

Vierailija
7/69 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tapaa jos vaan mahdollista. Keksi muuta tekemistä ja anna ajan kulua. Kyllä se laimenee. 

Vierailija
8/69 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tapaa jos vaan mahdollista. Keksi muuta tekemistä ja anna ajan kulua. Kyllä se laimenee. 

Ei laimene valitettavasti.

Vierailija
9/69 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtykää salarakkaiksi

Vierailija
10/69 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä unelmoin..unelmoin päivästä toiseen että pääsisin hänen lähelle. Ihan kiinni.

Vierailija
11/69 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainainen ikävä ja kaipaus toisen luokse.

Vierailija
12/69 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omasta takaa ihana vaimo, mutta en saa mielestäni toista naista, joka myös on varattu. Tätä toista on vaikea unohtaa kun hän on useamman kerran kertonut, että hänellä on tunteita minua kohtaan.

Vierailija
13/69 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhtykää salarakkaiksi

Jos olisikin noin yksinkertaista, niin kyllä alettaisiin.

Vierailija
14/69 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Kannattaa olla e-r-i-t-t-ä-i-n varovainen sen suhteen,mistä unelmoi ja haaveilee. Nimittäin, voi olla että haave toteutuu. Siinä vaiheessa haavekuvat haihtuvat,ja todellisuus alkaa. Unelmiesi prinssi paljastuu ihan perus-sammakoksi; kuorsaavaksi,piereskeleväksi,ylipainoon taipuvaiseksi ukoksi. Osoittautuu että on mielipiteiltään ihan jotakin muuta kuin alkuhuumassa antoi ymmärtää (ja jota sinä halusit palavasti uskoa), arkiaamuisin näyttää juuri niin ankealta kuin muutkin ikäisensä miehet roikkuvine kalsareineen. Seksistä ei tarvitse edes mainita, odotuksesi tajunnanräjäyttävistä orgasmeista yö toisensa jälkeen muuttuu hyvin pian siihen mihin suurimmalla osalla ihmisistä, rouva somettaa papiljotit päässä tai nukkuu ja kuorsaa,herra katsoo jääkiekkoa,somettaa,juo olutta,tai nukkuu ja kuorsaa. JOTEN: Voit toki jatkaa haaveksimista,mutta pidä se sillä asteella. Näin tehden voit muokata ajatuksissasi hänestä juuri sellaisen kuin haluat, mr. perfectin,joka ei koskaan tee mitään väärin, ei ole väsynyt, eikä haavekuvan henki myöskään haise aamuisin. Jos kakesta varoittelusta huolimatta uhmaat kohtaloa ja ryhdyt varatun miehen kanssa pelisille, niin rangaistuksesi tulee olemaan juuri se,että mahdollisesti saat hänet ihan ikiomaksi. Muutaman vuoden päästä voit kysyä itseltäsi,kannattiko?

Vierailija
15/69 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PeK kirjoitti:

No joo. Kannattaa olla e-r-i-t-t-ä-i-n varovainen sen suhteen,mistä unelmoi ja haaveilee. Nimittäin, voi olla että haave toteutuu. Siinä vaiheessa haavekuvat haihtuvat,ja todellisuus alkaa. Unelmiesi prinssi paljastuu ihan perus-sammakoksi; kuorsaavaksi,piereskeleväksi,ylipainoon taipuvaiseksi ukoksi. Osoittautuu että on mielipiteiltään ihan jotakin muuta kuin alkuhuumassa antoi ymmärtää (ja jota sinä halusit palavasti uskoa), arkiaamuisin näyttää juuri niin ankealta kuin muutkin ikäisensä miehet roikkuvine kalsareineen. Seksistä ei tarvitse edes mainita, odotuksesi tajunnanräjäyttävistä orgasmeista yö toisensa jälkeen muuttuu hyvin pian siihen mihin suurimmalla osalla ihmisistä, rouva somettaa papiljotit päässä tai nukkuu ja kuorsaa,herra katsoo jääkiekkoa,somettaa,juo olutta,tai nukkuu ja kuorsaa. JOTEN: Voit toki jatkaa haaveksimista,mutta pidä se sillä asteella. Näin tehden voit muokata ajatuksissasi hänestä juuri sellaisen kuin haluat, mr. perfectin,joka ei koskaan tee mitään väärin, ei ole väsynyt, eikä haavekuvan henki myöskään haise aamuisin. Jos kakesta varoittelusta huolimatta uhmaat kohtaloa ja ryhdyt varatun miehen kanssa pelisille, niin rangaistuksesi tulee olemaan juuri se,että mahdollisesti saat hänet ihan ikiomaksi. Muutaman vuoden päästä voit kysyä itseltäsi,kannattiko?

Minä naisena en tunne yhtäkään kuvailemaasi miestä. Joten edelleen olen sitä mieltä, että kannattaa!

Vierailija
16/69 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu nainen on aina mielessäni. Haaveeksi tulee jäämään ikuisesti.

M50+

Sama tunne..

Vierailija
17/69 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin himoitsen varattua naista. Ei se ole ikävöintiä, vaan puhdasta himoa.

Luulen tai ainakin toivon, että tunne olisi molemminpuoleista.

Tosin mitään sen enempää ei tule koskaan tapahtumaan. Mutta täytyy myöntää, että tunne on mukava ja miellyttävä. Ei se pieni flirtti pettäjäksi tee, vaikka se monen mielestä tuomittavaa onkin.

Jotenkin toivoisin, että aloittaja olisi himojeni kohde, vaikka tiedän ettei ole.

Vierailija
18/69 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne naapuriin terveisiä että huomattu on sun himosi mutta ei kiinnosta pätkän vertaa ja siksipä ei olla enää missään tekemisissä. 😊

Vierailija
19/69 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mielestäni erästä upeaa varattua naista. Fantasioin jatkuvasti seksistä hänen kanssaan ja luultavasti tunne on molemminpuolinen. Ahhh..jos saisin hänet käsittelyyni..

Vierailija
20/69 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra 47 kirjoitti:

Minulla on omasta takaa ihana vaimo, mutta en saa mielestäni toista naista, joka myös on varattu. Tätä toista on vaikea unohtaa kun hän on useamman kerran kertonut, että hänellä on tunteita minua kohtaan.

Ihnettelen miksi hän sen sinulle on kertonut? Voisit olla mieheni. Hänelläkin on tunteita toista naista kohtaan ja ei selvästi voi sille mitään...minä vain en jaksa kauaa enää tätä ns. Epävarmuutta. Tuossa hän vielä on ja myöskin sanonut että olen ihana vaimo eikä halua minua menettää tai sitä mitä meillä on. Mutta en jaksa kauaa sitä, että oma mies on jossain muualla ajatuksissaan kokoajan. Jopa meidän yhteisissä hetkissä huomaan välillä että mies ei ole iham läsnä. Se riipii ja repii minua palasiksi kokoajan. Kauaa ei enää jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi