Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten yksinäinen ihminen voi kehittää itsetuntoa?

Vierailija
05.06.2021 |

Olisiko mitään keinoja, jos itsetunto on aivan pohjamudissa valmiiksi? Mitkään oikeat onnistumiset eivät auta pidemmän päälle ainakaan minun kohdallani. Ei ole käytännössä oikein ketään kavereitakaan, ja minulle on vaikeaa tutustua ihmisiin, kun kukaan ei oikein pidä minusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukavuusrajasi yli ja onnistu siinä niin saat huikean itsetuntobuustin.

Juuri luin vaellusryhmästä naisesta jonka oli valittava lähteekö yksin vai jääkö kotiin. Valitsi mennä yksin yöksi metsään ja vaikka oli pelottanutkin hulluna, hän oli selvinnyt. Tuli monin verroin vahvempana kotiin.

Vierailija
2/4 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri luin vaellusryhmästä naisesta jonka oli valittava lähteekö yksin vai jääkö kotiin. Valitsi mennä yksin yöksi metsään ja vaikka oli pelottanutkin hulluna, hän oli selvinnyt. Tuli monin verroin vahvempana kotiin.

Luin tuon saman. Oli saanut tuhansia tykkäyksiä. En tiedä, pystyisinkö itse samaan ilman koiraa. Koiran kanssa ehkä. Toisaalta sitten murehtisin entistä enemmän käärmeitä; mitä jos käärme purisi koiraa, miten saisin yksin kannettua sen sellaiseen paikkaan, mihin voin tilata taksin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon saman. Oli saanut tuhansia tykkäyksiä. En tiedä, pystyisinkö itse samaan ilman koiraa. Koiran kanssa ehkä. Toisaalta sitten murehtisin entistä enemmän käärmeitä; mitä jos käärme purisi koiraa, miten saisin yksin kannettua sen sellaiseen paikkaan, mihin voin tilata taksin jne.

Mulla on sama koiraongelma tai siis olen allerginen etten viitsi lähteä kokeilemaan oman hankkimista vaikka olisi sellainen karvakasa ihan kiva olla vaelluskaverina :) Muta taisi sillä naisella olla puukko vieressä koko ajan sentään.

Vierailija
4/4 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaisuryyppy ja terdelle